بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کریستیانو هتریک کرد اما گلش دزدیده شد! + عکس

تصاویر نشان می دهد که گل اول پرتغال مقابل لیختن اشتاین باید به نام رونالدو ثبت می شد

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball Dot Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۵ فروردین ۱۴۰۲ | ۱:۱۳

تصاویر تازه ای که از لحظه گل ژوائو کانسلو به لیختن اشتاین منتشر شده است نشان می دهد که گل باید به نام کریستیانو رونالدو ثبت می شد اما هتریک سی آر سون و گل شماره 121 به باد رفته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در بازگشت کریستیانو رونالدو به تیم پرتغال همه چیز خوب پیش رفت. رکورد تعداد بازی‌های بین المللی (197) و یک دبل مقابل لیختن اشتاین که با آن لبخند خود را پس از یک جام جهانی پرتلاطم به صورتش بازگرداند. با این حال، گل اول پرتغالی، گلی که داور و یوفا آن را به کانسلو نسبت دادند، در شرایطی به ثمر رسید که توپ به وضوح قبل از  رسیدن به دروازه با کریستیانو برخورد کرده بود.

پس از یک شوت از کناره کنج محوطه، توپ به یک مدافع و سپس اسطوره پرتغالی برخورد کرد. صحنه آهسته نشان می‌داد که قبل از ورود توپ به دروازه، رونالدو با پاشنه پا به آن ضربه می زند. با وجود این موضوع و ادعایی که خود او در زمین و همچنین هواداران در شبکه‌های اجتماعی مطرح کردند، نام گلزن تغییری نکرد.

اتفاقی که اگر رخ می‌داد به‌جای دبل، او در مسابقه با هت‌تریک تاج‌گذاری می‌کرد و مهمتر از همه، با یک گل دیگر، رکورد گل های بین المللی را که در حال حاضر در اختیار دارد، به ۱۲۱ ارتقا می‌داد.

اگر چه مسی، سومین نفر این لیست، 99 گل دارد و به نظر دور از دسترس است، اما یک گل به بالا یا یک گل به پایین در این رقابت خاص بی‌اندازه پراهمیت است.

سال گذشته کریستیانو علی دایی ایرانی را در صدر این رده بندی گرفت. بازیکن سابق بایرن همچنان در رتبه دوم لیست قرار دارد، هرچند مسی با سرعت به او نزدیک می شود.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *