بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سنگ تمام ویژه اسطوره فوتبال روسیه برای شاگردان امیر قلعه نویی

والری گلادیلین سرمربی پیشین تیم ملی جوانان روسیه : نیمه دوم را مقابل تیم ملی فوتبال ایران کاملا باختیم آنها فقط ما را بخشیدند و به ما رحم کردند

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۴ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۴:۰۰
والری گلادیلین سرمربی پیشین تیم ملی جوانان روسیه درباره ایران صحبت کرد

والری گلادیلین سرمربی پیشین تیم ملی جوانان روسیه گفت : نیمه دوم را کاملا باختیم و در نیمه اول بازی به شکل نزدیک دنبال شد و تاکتیک ها نسبتاً نتیجه داد اما نیمه دوم کاملا برای ایران بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

والری گلادیلین سرمربی پیشین تیم جوانان روسیه به جمع بندی بازی دوستانه تیم ملی روسیه و ایران پرداخت، تیم ملی فوتبال ایران در یک بازی دوستانه به مصاف روسیه رفت این اولین بازی تیم ملی تحت هدایت سرمربی جدید یعنی امیر قلعه نویی بود. اگر چه بازی نهایتاً با نتیجه 1-1 به پایان رسید اما در اکثر دقایق مسابقه تیم ملی فوتبال ایران بر حریف خود برتری داشت و استفاده از موقعیت ها می‌توانست یک برد پرگل را برای شاگردان قلعه نویی رقم بزند.

در همین راستا والری گلادیلین سرمربی پیشین تیم ملی جوانان روسیه به تحلیل بازی دیشب پرداخته است. او گفت:

ایران تیمی کاملاً آماده و سازمان‌دهی شده با بازیکنان خوب بود. این بازی برای بچه های ما آسان نبود. حریف با کیفیت، با انگیزه و از نظر عملکردی آماده بود. البته خود نتیجه و کیفیت بازی تیم روسیه، امیدواری زیادی برای ما باقی می گذارد. نیمه دوم را کاملا باختیم. در نیمه اول بازی به شکل نزدیک دنبال شد و تاکتیک ها نسبتاً نتیجه داد اما نیمه دوم کاملا برای ایران بود. خوب است که ما یک تساوی کسب کردیم و می توان گفت که آنها فقط ما را بخشیدند و به ما رحم کردند.

تیم ملی فوتبال روسیه در بازی بعدی دوستانه خود در تاریخ 26 مارس در سن پترزبورگ به مصاف دیگر تیم آسیایی یعنی عراق خواهد رفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *