بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ضد حال بزرگ ستاره رئال مادرید به عربستانی ها

مودریچ به دنبال بازنشستگی در رئال مادرید

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۳:۵۲
مودریچ به دنبال بازنشستگی در رئال مادرید

لوکا مودریچ، ستاره کروات، قصد دارد در پایان فصل آینده در رئال مادرید به فوتبالش پایان دهد و برنامه‌ای برای رفتن به عربستان ندارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

قرارداد مودریچ با رئال مادرید در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید؛ اما هنوز قرارداد جدیدی از سوی دو طرف به امضاء نرسیده است.

این بازیکن در چند سال اخیر نقش مهمی در موفقیت‌های رئال مادرید، خصوصاً در لیگ قهرمانان داشت و به موتور محرک این تیم در بسیاری از دیدارهای حساس تبدیل شده بود و به‌همین‌دلیل، انتظار می‌رود که مدیران رئال به‌زودی پیشنهادی را به او ارائه کنند.

هرچند گفته می‌شود که دو طرف در انتظار پایان فصل جاری هستند تا مذاکراتی را انجام داده و بر سر امضای قرارداد جدید به توافق برسند.

با این حال، در روزهای اخیر شایعات بسیاری درباره علاقه شدید باشگاه‌های عربستانی به این ستاره کروات و ارائه پیشنهادهای هنگفت به او مطرح شده بود و حتی عده‌ای مدعی شده بودند که او برای حضور در لیگ عربستان به توافق رسیده است.

اما الچیرینگیتو مدعی شده که مودریچ هیچ تصمیمی برای حضور در فوتبال عربستان ندارد و منتظر است تا قراردادش را به‌مدت یک فصل دیگر با رئال مادرید تمدید کند.

برنامه این بازیکن این است که در پایان فصل آینده و در تابستان 2024 برای آخرین‌بار پیراهن رئال مادرید را به تن کند و با پیراهن این تیم از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *