بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

عصبانیت مالک چلسی: این چه بازی مزخرفی بود!

عصبانیت شدید تاد بولی از نتیجه تساوی دو تیم چلسی و اورتون

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۷:۳۹
تاد بولی

تاد بولی مالک چلسی، به هیچ وجه از تساوی تیمش برابر اورتون راضی نیست. این تیم در دقایق پایانی برتری اش را از دست داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تاد بولی مالک چلسی، به هیچ وجه از تساوی تیمش برابر اورتون راضی نیست.

به گزارش پارس فوتبال، چلسی روز گذشته در ورزشگاه استمفوردبریج و در هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر میزبان اورتون بود و در نهایت به تساوی 2-2 برابر این تیم رضایت داد.

شاگردان پاتر تا دقیقه 89 با نتیجه 1-2 از حریف پیش بودند و در حالی که به نظر می‌رسید قرار است سه امتیاز دیگری را به دست آورند، در فاصله یک دقیقه تا پایان وقت قانونی بازی گل خوردند تا به یک امتیاز اکتفا کنند.

این تساوی باعث شد که چلسی در جایگاه دهم جدول رده‌بندی قرار بگیرد و فاصله‌اش با تاتنهام که در رده چهارم قرار دارد و می‌تواند سهمیه حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده را کسب کند به 11 امتیاز برسد.

این نتیجه باعث شد که نه تنها هواداران چلسی، بلکه حتی مدیران این باشگاه هم به شدت از این اتفاق خشمگین و عصبانی شوند و ویدئویی که از واکنش تاد بولی منتشر شده به خوبی این موضوع را نشان می‌دهد.

یکی از کاربران توییتر ویدئویی منتشر کرده که نشان می‌دهد این مالک آمریکایی باشگاه چلسی در حالی که به همراه دو محافظ از ورزشگاه خارج می‌شود، رو به هواداران این بازی را «مزخرف و لعنتی» توصیف می‌کند.

گراهام پاتر نیز پس از پایان این بازی در گفت‌وگو با خبرنگاران مدعی شده بود که اعضای کادر فنی و بازیکنانش از این که دو امتیاز خانگی را به این راحتی از دست دادند ناراحت و ناامید هستند.

گمانه‌زنی‌ها درباره آینده این مربی انگلیسی روی نیمکت چلسی با توجه به عصبانیت شدید مالک و مدیران این باشگاه بار دیگر شدت گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *