بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

وعده جذاب کریم باقری به هواداران پرسپولیس

کریم باقری : پرسپولیس در لیگ برتر و جام حذفی قهرمان خواهد شد

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۳:۰۸
کریم باقری مربی پرسپولیس درباره این تیم صحبت کرد

کریم باقری مربی پرسپولیس گفت : لیگ هنوز برای پرسپولیس تمام نشده است. الان 7 بازی دیگر پیش‌روی تیم‌هاست و هیچ تیمی نمی‌تواند ادعا کند همه بازی‌هایش را می‌برد و حتی خود ما هم ممکن است دوباره امتیاز از دست دهیم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کریم باقری مربی باتجربه پرسپولیس نظر متفاوتی درباره ادامه راه قرمزها در مسابقات پیش روی این تیم در لیگ برتر و جام حذفی دارد.

در حالی که شاگردان یحیی گل‌محمدی تا همین چند هفته پیش فاصله قابل توجهی با تیم‌های پایین تر جدول ایجاد کرده بود و از این تیم به عنوان مدعی اصلی قهرمانی نام برده می‌شد اما به یکباره همه چیز برای پرسپولیسی ها تغییر کرد.

در نهایت شکست مقابل سپاهان باعث شد که تیم اصفهانی با چهار امتیاز بیشتر از پرسپولیس صدرنشین شود و حتی قرمزهای تهرانی جایگاه خود در رده دوم را هم به رقیب دیرینه یعنی استقلال تقدیم کنند.

کریم باقری مربی تیم پرسپولیس و یکی از دستیاران یحیی گل‌محمدی در آخرین گفت‌و‌گوی خود می‌گوید که قرمزها همچنان شانس قهرمانی در دو جام را دارند، این مربی با تجربه درباره این موضوع اینگونه توضیح داد و گفت:

لیگ هنوز برای پرسپولیس تمام نشده است. الان 7 بازی دیگر پیش‌روی تیم‌هاست و هیچ تیمی نمی‌تواند ادعا کند همه بازی‌هایش را می‌برد. حتی خود ما هم ممکن است دوباره امتیاز از دست دهیم. این هفته‌ها تیم‌ها هر چه در توان دارند رو می‌کنند تا نتیجه زحمت یک‌ساله خود را ببینند.

باقری در بخش دیگری از صحبت‌های خود می‌گوید:

باید نگاهمان به آینده باشد و اطمینان داشته باشید اگر 7 بازی پیش‌رو را ببریم شانس زیادی برای قهرمانی خواهیم داشت. فراموش نکنید ما در جام حذفی هم شرایط خوبی داریم و با سه برد قهرمان می‌شویم.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *