بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سنگ تمام اسطوره استقلال برای تیم ساپینتو

علی موسوی : امیدواریم که بتوانیم قهرمانی را دوباره تکرار کنیم

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۱:۱۵
علی موسوی پیشکسوت استقلال درباره این تیم صحبت کرد

علی موسوی پیشکسوت استقلال گفت : استقلال با ورود تماشاگران در بازی های داخل خانه و خارج از خانه می تواند باهوش باشد و امتیازات خوبی را جمع کند و امیدواریم که بتوانیم قهرمانی را دوباره تکرار کنیم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علی موسوی پیشکسوت استقلال که این روزها از فوتبال حسابی فاصله گرفته در مورد شرایط استقلال و تیم ملی با ما هم صحبت شد، بازیکن سابق آبی ها روند استقلال را از ابتدای فصل تا کنون رو به رشد و صعودی دانست و معتقد است که اگر امتیازهای حساسی را از دست نداده بود حالا در صدر جدول قرار داشت. پس از ماه ها بلا تکلیفی بالاخره امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی شد که موسوی آن را به فال نیک گرفته اما اصرار دارد که با سرمربی داخلی تیم ملی ما پیشرفت چشمگیری نخواهد داشت، با هم متن کامل این مصاحبه را می‌خوانیم؛

استقلال در هفته های اخیر عملکرد بسیار خوبی داشته و به نظر می‌رسد که ساپینتو به ترکیب ایده‌آلش دست پیدا کرده

استقلال در بازی های ابتدای فصل و از بازی اول امتیازات مهمی را از دست داد، اما در ادامه فصل نتایج بهتری گرفت. در حالی که استقلال می‌توانست روند رو به رشدش را ادامه دهد، جام جهانی از راه رسید. بعد از جام جهانی باز هم امتیازات حساسی را از دست دادیم، اما بعد از هفته هفدهم استقلال بازی های خوبی را ارائه داد و سیر صعودی را پیش گرفت.

این استقلال را مدعی قهرمانی می‌بینید؟

امیدوارم تا پایان فصل هم با همین روال به مصاف حریفانش برود و منتظر لغزش تیم فوتبال سپاهان باشد. تیم فوتبال سپاهان تیم استخوان داری است، اما تا آخرین هفته های مسابقات لیگ برتر بازی های خارج خانه سختی دارد و امکان دارد که امتیاز از دست بدهد. استقلال با ورود تماشاگران در بازی های داخل خانه و خارج از خانه می تواند باهوش باشد و امتیازات خوبی را جمع کند و امیدواریم که بتوانیم قهرمانی را دوباره تکرار کنیم.

کلا امتیاز گرفتن در هفته های پایانی دشوار می‌شود

بله قطعا بازی های آخرین هفته های لیگ برتر سخت خواهد بود و جنگ صعود و سقوط است. سپاهان با تیم های انتهای جدول بازی دارد و این کار را برایش کمی سخت تر می‌کند. چون تیم هایی که در انتهای جدول هستند برای بقای تلاش می‌کنند و تا آخرین هفته هم به دنبال گرفتن امتیاز خواهند بود. تمام تیم ها برای کسب حداکثر امتیازات گردن کلفت هستند و کار برای تیم ها بالای جدول هم بسیار دشوار است.

از استقلال فاصله بگیریم، نظر شما در مورد انتخاب امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی تیم ملی چیست؟ انتخاب خوبی بود؟

انتخاب مربی ایرانی برای تیم ملی را به فال نیک می‌گیریم. قلعه نویی مربی قابل احترامی در فوتبال ایران است و احترامش واجب، اما مسئله خوب یا بد بودن این مربی نیست. تصمیم و برنامه فدراسیون فوتبال از زمانی که اسامی ۷- ۸ کاندیدا را برای سرمربیگری تیم ملی اعلام کرد، مشخص شد که دنبال پیشرفت نیستند. مسئولان دنبال این هستند تا فوتبال را دیمی اداره کنند و فکرشان بالا رفتن و فراتر از سطح آسیا نیست. فقط باید به رتبه های چهارم و پنجم آسیا دل خوش کنیم و اگر خوش شانس باشیم مقام های دوم و سوم را کسب کنیم. فوتبال ایران مدت هاست که از سطح اول آسیا فاصله گرفته است.

آقای علی موسوی پس این انتخاب را درست نمی‌دانید؟

با این برنامه ریزی که از مسئولان ورزش و فوتبال می بینیم هیچ کس دنبال پیشرفت فوتبال ایران نیست و نخواهد بود و هر روز بدتر از دیروز می شود. اگر مدیران فدراسیون و ورزش کشور دنبال پیشرفت فوتبال ایران بودند باید مربی درجه یک جهان را برای تیم ملی فوتبال می آوردند. برای این منظور هم باید برنامه ریزی و قرارداد درست داشته باشیم. تا حالا مربی‌های فوتبالمان را کجای دنیا صادر کرده ‌ایم؟ فوتبال از خارج کشور می آید و کشورهای انگلیس، ایتالیا، آلمان و اسپانیا فوتبال رو به رشدی را به نمایش گذاشته اند. باید فوتبال ایران به فکر پیشرفت فوتبال پایه در رده نوجوانان، جوانان و امید باشد تا بیشتر از این پسرفت نداشته باشیم.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *