بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

وحید امیری علیه شایعات

حساب ویژه امیر قلعه نوعی روی وحید امیری

نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۸:۴۳

امیر قلعه نویی با دعوت از امیری نشان داد حساب ویژه ای روی این بازیکن باز کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

وحید امیری بعد از عمل جراحی سنگینی که روی کمرش انجام داد، مدت زیادی از میادین دور بود. با این حال وحید با تلاشی مثال زدنی خودش را به جام جهانی رساند و کی روش هم او را در لیست مسافران قطر قرار داد.

با این حال در کمال تعجب، امیری حتی یک دقیقه هم در جام جهانی به میدان نرفت و کیروش فرصت بازی کردن در دومین جام جهانی از او گرفت. بعد از جام جهانی شایعات تلخی در مورد خداحافظی وحید از بازی های تیم ملی مطرح شد ولی هیچ وقت مورد تایید قرار نگرفت.

وحید با وجود بازی کردن در پست غیرتخصصی که آزادی عمل را کامل از او می گیرد، توانست نمایش های خوبی در بازی های اخیر پرسپولیس داشته باشد و امیرقلعه نویی هم او را به تیم ملی دعوت کرد تا نشان دهد حساب ویژه ای روی وحید و توانایی هایش باز کرده است. همچنین دعوت دوباره به تیم ملی نشان می دهد شایعات مربوط به خداحافظی امیری از تیم ملی بی اساس بوده و وحید همچنان می خواهد در بازی های ملی به میدان برود.

با توجه به آمادگی و کیفیت بالای امیری، این بازیکن به طور حتم می تواند به تیم ملی در بازی جام ملت های آسیا کمک کند و یکی از ستاره های فوتبال ملی ما مطابق سال های گذشته باشد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *