بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

دلیل اصلی دعوت نشدن رودیگر به تیم‌ ملی آلمان

غیبت آنتونیو رودیگر در لیست تیم ملی آلمان به درخواست خودش برای استراحت بیشتر

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۸:۳۷
آنتونیو رودیگر

آنتونیو رودیگر دیروز در فهرست تیم ملی آلمان برای دو بازی دوستانه هفته پیش رو قرار نداشت. مارکا امروز در مورد دلیل دعوت نشدن مدافع رئال نوشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آنتونیو رودیگر دیروز در فهرست تیم ملی آلمان برای دو بازی دوستانه هفته پیش رو قرار نداشت. مارکا امروز در مورد دلیل دعوت نشدن مدافع رئال نوشت.

به گزارش پارس فوتبال، هانسی فلیک، مربی تیم ملی آلمان، دیروز فهرست تیمش برای دو بازی دوستانه برابر پرو و بلژیک را اعلام کرد و در آن نام رودیگر به چشم نمی‌خورد. برای بسیاری عجیب بود که چرا رودیگر که در بهترین فرم خودش قرار دارد، به تیم ملی دعوت نشده اما مارکا در این رابطه گزارش داد که رودیگر در تماس تلفنی با فلیک از او خواسته بود که به دلیل تقویم فشرده ماه‌های مارس و آوریل و بازی‌های سنگینی که رئال پیش رو دارد، از او برای این دو بازی دوستانه دعوت نکند و فلیک نیز موافقت کرد.

آنتونیو رودیگر توانسته به ترکیب اصلی رئال برسد و در کنار ادر ملیتائو، زوج دفاعی خوبی تشکیل داده‌اند. او از حیث دقایق بازی نیز چهارمین بازیکن حال حاضر رئال است و بر خلاف ابتدای فصل، حالا هر بازی در ترکیب ثابت قرار می‌گیرد. البته مصدومیت‌های متوالی داوید آلابا نیز در فیکس شدن رودیگر بی‌تاثیر نبوده است.

رئال مادرید فردا به مصاف بارسا می‌رود و پس از فیفا دی نیز بازی برگشت برابر بارسا در نیمه نهایی کوپا دل ری و دو بازی رفت و برگشت کلیدی مقابل چلسی در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان را باید برگزار کند. بدون شک رودیگر برای بازی مقابل تیم سابقش چلسی انگیزه‌های بالایی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *