بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

درخواست 3 باشگاه ایتالیایی برای حضور پرقدرت در UCL

درخواست 3 باشگاه ایتالیایی برای حضور پرقدرت در لیگ قهرمانان اروپا

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ | ۲۲:۴۹
لیگ قهرمانان اروپا

سه تیم ایتالیایی حاضر در لیگ قهرمانان اروپا از سری آ خواستند تاریخ بازی‌های آن‌ها در هفته بیست و نهم این لیگ را تغییر دهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سه تیم ایتالیایی حاضر در یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از سری آ خواستند تاریخ بازی‌های آن‌ها در هفته بیست و نهم این لیگ را به دلیل حضورشان در این مرحله از چمپیونزلیگ تغییر دهد.

به گزارش پارس فوتبال، رسانه‌های ایتالیایی اعلام کردند سه باشگاه این کشور که امروز در مراسم قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا حریفان خود را در این مرحله شناختند از سری آ خواسته‌اند بازی‌های آنها که طبق برنامه قرار است در روز شنبه 8 آوریل برگزار شود به تاریخی دیگر موکول شود.

ناپولی روز شنبه 8 آوریل در هفته بیست و نهم سری آ در خانه لچه به مصاف این تیم می‌رود. اینتر در همین روز در یک بازی خارج از خانه با سالرنیتانا دیدار خواهد کرد و میلان در خانه خود میزبان امپولی است. این سه باشگاه خواسته‌اند بازی‌هایشان به یک روز قبل، جمعه 7 آوریل برگزار شود.

علت درخواست این سه باشگاه اروپایی این است که آنها روزهای 11 و 12 آوریل باید در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان به میدان بروند و در صورت بازی کردن در روز هشتم این ماه زمان اندکی برای آماده شدن جهت دیدارهای حساس‌شان در اروپا دارند.

اینتر روز 11 آوریل در خانه بنفیکا به مصاف این تیم خواهد رفت و میلان و ناپولی هم یک روز بعد دیدار تمام ایتالیایی این مرحله را برگزار خواهند کرد.

هنوز از پاسخ سری آ به این درخواست سه باشگاه خبری منتشر نشده است ولی در ایتالیا گفته می‌شود پاسخ نهایی لیگ ایتالیا سه‌شنبه هفته آینده اعلام خواهد شد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *