بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش بسیار جالب گواردیولا به آتش بازی سیتی در اتحاد

پپ گواردیولا : دیدن جولیا رابرتز مهمتر از بردن CL است

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ | ۹:۵۱
پپ گواردیولا

پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی، پس از پیروزی 7-0 تیمش مقابل لایپزیش، قهرمانی در چمپیونزلیگ را با دیدار با جولیا رابرتز، ستاره هالیوودی مقایسه کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی، پس از پیروزی 7-0 تیمش مقابل لایپزیش، قهرمانی در چمپیونزلیگ را با دیدار با جولیا رابرتز، ستاره هالیوودی مقایسه کرد.

به گزارش پارس فوتبال، منچسترسیتی دیشب در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان میزبان لایپزیش بود و در نهایت موفق شد با درخشش ارلینگ هالند و 5 گلی که این ستاره نروژی به ثمر رساند، به یک پیروزی به یاد ماندنی برسد.

گواردیولا که از عملکرد ستاره تیمش بسیار راضی بود، گفت:

5 گل. مشکل این است که او هر بار 3-2 گل نزند، مورد انتقاد قرار می‌گیرد. روحیه او یک هدیه برای همه ماست. او یک مبارز فوق‌العاده است. او 5 گل زد و 35-30 تماس با توپ داشت. این چیزی است که ما به دنبال آن هستیم.

پپ گواردیولا همچنین در مورد مشکل تیمش در این فصل گفت:

مشکل این نیست که ما نمی‌توانیم گل بزنیم، مشکل این است که ما در گذشته گل‌های احمقانه‌ای دریافت کرده‌ایم.

کوین دی‌بروینه بعد از رقابت‌های جام جهانی فروغ همیشگی را نداشت و حتی گواردیولا او را در بعضی از دیدارها روی نیمکت نشاند اما این ستاره بلژیکی امشب نمایش خوبی داشت و گل هفتم تیمش را به ثمر رساند. گواردیولا در مورد او گفت:

او بازیکنی استثنایی است. ریتیمی که او امروز به بازی داد، همان کوینی بود که می‌شناسیم. این فصل به خاطر جام جهانی و خیلی چیزهای دیگر او را زیاد در این شرایط ندیدیم. وقتی او با ریتم بازی می‌کند، می‌تواند گل بزند و پاس گل بدهد. او خیلی دینامیک است. او باید حرکت کند و حرکت کند.

گواردیولا همچنین در مورد قهرمانی در چمپیونزلیگ گفت:

من در زندگی‌ام سه الگو دارم، مایکل جوردن، تایگر وودز و جولیا رابرتز.

جولیا رابرتز چند سال قبل به انگلیس آمد، زمانی که منچستریونایتد خوب نتیجه نمی‌گرفت و ما بهتر بودیم. او به دیدن بازی منچستریونایتد رفت و به دیدن ما نیامد. حتی اگر قهرمان چمپیونزلیگ بشوم.، این نمی‌تواند جبران نیامدن جولیا رابرتز را بکند.

سرمربی سیتی همچنین در واکنش به انتقادها در مورد بازی نکردن ریاض محرز گفت:

مردم می‌پرسند که چرا ریاض محرز بازی نمی‌کند؟ من اطلاعات بیشتری دارم. توئیتری‌ها چنین سوال‌های می‌پرسند اما من اطلاعات بیشتری دارم. متاسفم اما حق با من است.

سیتی در 6 سال اخیر همیشه در جمع 8 تیم پایانی لیگ قهرمانان حضور داشته است. گواردیولا در این مورد گفت:

من در لیگ قهرمانان یک ناکام هستم بنابراین نگران نباشید. هر اتفاقی که امسال در چمپیونزلیگ رخ بدهد، حتی اگر ببریم، حتی اگر سه سال پیاپی ببریم، من یک ناکام خواهم بود.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *