بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

متلک آتشین اسطوره پرسپولیس به ستاره جنجالی سرخ ها

حمید درخشان : لئاندرو پریرا کیفیت فنی لازم را برای بازی در پرسپولیس ندارد

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۰:۰۹
حمید درخشان پیشکسوت پرسپولیس درباره این تیم صحبت کرد

حمید درخشان پیشکسوت پرسپولیس گفت : در بازی های قبلی نیز لئاندرو پریرا چیز خاصی از خودش نشان نداد و به نظر می‌ رسد این بازیکن کیفیت فنی لازم را برای بازی در پرسپولیس ندارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حمید درخشان پیشکسوت پرسپولیس معتقد است که پرسپولیس می تواند دوباره به روزهای خوبش برگزدد و از طرفی شانس اول قهرمانی در جام حذفی به حساب می‌آید. جدا از این مسائل در رابطه با انتخاب سرمربی جدید مربی داخلی تیم ملی با پیشکسوت پرسپولیس،گفت و گویی را انجام داده‌ایم که در زیر آن را می‌خوانیم؛

پرسپولیس در مهمترین بازی سال، مقابل سپاهان سه امتیاز بسیار حساس را از دست داد

بازیکنان پرسپولیس نمایشی که انتظار می‌رفت را از خود به جای نگذاشتند و نتوانستند مثل بازی با تراکتور درخشان باشند اما به نظرم نمی توان گفت که افت کرده بودند، از نظر من پرسپولیس محتاط بازی کرد و همین ریسک نکردنش کار دستش داد و به نوعی شجاعت کمتری از بازیکنان در زمین دیدیم. از سوی دیگر از زمانی که پرسپولیس 10 نفره شد کار تیم بسیار سخت شد.

به نظر می‌رسید که بازیکنان پرسپولیس انگیزه رسیدن به صدر را نداشتن

در فوتبال این اتفاق زیاد رخ می‌دهد که بازیکنان بازی ها را بی انگیزه به میدان بروند که شاید دلایل آن مسائل خارج از زمین باشد.

یعنی معتقدید مسائل خارج از زمین و مالی در افت بازیکنان پرسپولس تاثیر داشته؟ گفته می‌شود دستمزدها نیز درست پرداخت نشده

به هر حال همه مسائل انگیزشی به مسائل مالی ارتباطی ندارد، خود بازیکنان باید حرفه‌ای باشند. در واقع نمی توان این حقیقت را هم کتمان کرد که حرفه ای نبودن بازیکنانمان در زندگی شخصی باعث می‌شود یک روز خوب باشند یک روز بد.

انتقاداتی هم در مورد تعویض های یحیی وجود داشت

ما نمی توانیم در مورد ارنج و تعویضها اظهار نطری داشته باشیم،در جریان تمرینات و شرایط تمرینی بازیکنان نیستیم و باید حق را به سر مربی تیم بدهیم .

عملکرد پریرا را قابل قبول می‌دانید؟

این حقیقت وجود دارد که وقتی بازیکن خارجی جذب می‌کنیم از او انتظار داشته باشیم که اشتباهات بچه گانه ای نداشته باشد، البته در بازی های قبلی نیز لئاندرو پریرا چیز خاصی از خودش نشان نداد و به نظر می‌ رسد این بازیکن کیفیت فنی لازم را برای بازی در پرسپولیس ندارد.

فولاد یا گل گهر؟ کدام تیم را قرعه بهتری برای پرسپولیس در جام حذفی می‌دانید؟

برای پرسپولیس که می خواهد قهرمان جام حذفی شود قرعه فرقی نمی کند و هر کدام از این دو تیم که حریف پرسپولیس شوند، بازیکنان پرسپولیس باید به هر رقیبی که خوردند ببرند و به سوی قهرمانی بروند.

اتفاقات لیگ باعث می‌شود تیم تمرکزش را روی حذفی بگذارد؟

پرسپولیس نباید لیگ را رها کند و بازیکنان باید تا آخرین روز برای کسب جام بجنگند، اما در جام حذفی شانس قهرمانی پرسپولیس بیشتر است و راه ساده تری برای رسیدن به سهمیه به حساب می‌آید.

آقای حمید درخشان نظرتان در مورد انتخاب قلعه نویی به عنوان سرمربی تیم ملی چیست؟

به نظرم اگر امکانات لازم و همان چیزی که در اختیار کی‌روش گذاشتیم را دردر اختیار قلعه نویی نیز قرار دهیم حتما سرمربی جدید موفق خواهد بود و در این راستا هر چقدر بازی‌های باشگاهی و لیگ ما توسعه پیدا کند می توان شرایط خیلی خوبی را برای سرمربی تیم ملی برای موفقیت در جام ملت‌ها فراهم کرد و به قهرمانی امیدوار بود.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *