بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تشخیص درست ساپینتو، استقلال مهره جدید نمی خواست

عملکرد فوق العاده خط دفاعی استقلال در نیم فصل دوم پس از جدایی سیاوش یزدانی

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۷:۱۷
استقلال

استقلال در دور برگشت و بعد از خارج کردن نام سیاوش یزدانی از ترکیب تیم در تلاش برای جذب بازیکن خارجی بود اما در نهایت این پروسه در تیم آبی متوقف شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

استقلال در دور برگشت و بعد از خارج کردن نام سیاوش یزدانی از ترکیب تیم در تلاش برای جذب بازیکن خارجی بود اما در نهایت این پروسه در تیم آبی متوقف شد.

به گزارش پارس فوتبال، 8 امتیاز عقب افتادن از صدرنشین موجب شد تا استقلال موضوع جذب بازیکن خارجی را با جدیت بیشتری دنبال کند. چند بازیکن خارجی از سوی ریکاردو سایپنتو لیست شد و چند بازیکن خارجی هم از سوی باشگاه به ریکاردو ساپینتو معرفی شد. در روزهایی که باشگاه برای بررسی رزومه ها تلاش می کرد، تیم بهتر شد و این پیشرفت آنقدر قابل تحسین بود که در نهایت ریکاردو ساپینتو قید جذب بازیکن خارجی را زد و زمانی که علی فتح الله از او پرسید، چرا به این نتیجه رسیده است؟ اذعان داشت؛ تیمم تبدیل یک تیم خوب شده و اگر قرار به جذب بازیکن خارجی باشد، باید یکی از بازیکنان خوب را از ترکیب تیم بیرون بگذاریم و این رفتار درست با تیمی که در مسیر پیشرفت قرار دارد، نیست.

امروز کاملا مشخص شد، که نتیجه سرمربی پرتغالی درست بوده است که به سود باشگاه هم شد. چون جذب بازیکن خارجی جدید می توانست، بار مالی زیادی برای باشگاه داشته باشد. در بازی با ملوان دیدیم آرمان رمضانی بعد از ورود به میدان گلزنی کرد. رضا میرزایی در بازی با گل گهر بعد از اینکه به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شد، یک گل زد و یک پنالتی گرفت تا استقلال بازی یک بر صفر باخته را با پیروزی دو بر یک عوض کند و در بازی دیروز هم پیمان بابایی بعد از ورود به میدان پاس گل داد. رمضانی، بابایی، میرزایی به جای بازیکن خارجی. این نفرات و این عملکرد نشان می دهد استقلال یک تیم خوب روی نیمکت دارد و همان طور که سرمربی پرتغالی تشخیص داد، استقلال به جذب بازیکن جدید و خارجی نیاز نداشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *