بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سیل حمایت از لینه کر ؛ بازی ها بدون گزارشگر شدند

تحریم بازی های لیگ برتر انگلیبس توسط مفسران بی بی سی برای حمایت از گری لینه‌کر

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۰:۱۰
گری لینه‌کر

تصمیم بی‌بی‌سی برای حذف گری لینه‌کر از مجری گری برنامه Match of the day، باعث هرج و مرج در میان تیم سازنده این برنامه شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

چند مجری دیگر بی‌بی‌سی به حمایت از گری لینه‌کر فعلا از کار خود در این شبکه کناره گیری کرده اند.

به گزارش پارس فوتبال، تصمیم بی‌بی‌سی برای حذف گری لینه‌کر از مجری گری برنامه Match of the day، باعث هرج و مرج در میان تیم سازنده این برنامه شده و مفسران به همراه کارشناسان و مجریان دیگر از حضور در برنامه شنبه خودداری می کنند.

کمپانی بی‌بی‌سی اخیر تصمیم گرفته تا به طور موقت با گری لینه‌کر به عنوان مجری اصلی این برنامه قطع همکاری کند. پس از اینکه این مجری 62 ساله و ستاره سابق فوتبال انگلیس اخیرا دولت بریتانیا را به دلیل تلاش آنها برای جلوگیری از ورود مهاجران غیرقانونی با با آلمان نازی مقایسه کرد، بی‌بی‌سی این تصمیم جنجالی را به صورت رسمی اعلام کرد.

تصمیم قطع همکاری توسط تیم دیوی، مدیر کل بی‌بی‌سی، پس از آن اتخاذ شده و به زعم آنها مجری این رفتار گری لینه‌کر، دستورالعمل‌های مجریان این کمپانی در مورد اظهارنظر در رسانه‌های اجتماعی را نقض کرده است.

حالا کانر مک نامارا، مفسر قدیمی مسابقه بی‌بی‌سی، جمعه شب فاش کرده که بعد از کنار رفتن لینه‌کر، او نیز کار خود را برای برنامه‌های مهم لیگ برتر در روز شنبه را انجام نخواهد داد. مک نامارا این خبر را در پروفایل توییتر خود اعلام کرده و نوشت:

به عنوان مفسر برنامه MOTD، تصمیم گرفتیم از پخش برنامه فردا شب کناره گیری کنیم. ما می‌دانیم که هواداران فوتبال می‌خواهند تیم‌هایشان را تماشا کنند و همچنان نیز می‌توانند این کار را انجام دهند، زیرا مدیریت در صورت تمایل می‌تواند از مفسران خود استفاده کند. با این حال، در این شرایط که ما احساس می کنیم کاری خوبی نیست در این برنامه شرکت کنیم.

استیو ویلسون، دیگر مفسر برنامه MOTD نیز این خبر را تایید کرد. او نیز بیانیه ای تقریبا مشابه مک نامارا منتشر کرد که این امر نشان می دهد این تصمیم توسط تیم مفسر گرفته شده است. انتظار می رود بی‌بی‌سی از مفسران خود مجموعه برای تفسیر شش بازی روز شنبه لیگ برتر انگلیس تکیه کند. دیگر مجریان و دوستان گری لینه‌کر از جمله آلن شیرر و یان رایت، از اولین کسانی بودند که علیه این تصمیم بی‌بی‌سی موضع گرفتند.

گری نویل، مفسر و کارشناس اسکای اسپورتس نیز از مهاجم سابق تیم ملی انگلیس حمایت کرده و این رفتار توسط پیرس مورگان، روزنامه‌نگار و مجری مشهور نیز پشت گری لینه‌کر درآمده و به مدیران کمپانی مشهور انگلیسی تاخته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *