بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رسانه اسپانیایی پشت تراکتور در آمد + سند

تمجید رسانه اسپانیایی از پاکو خمس ؛ او گزینه جانشینی کی‌روش است!

نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۲:۳۹

تیم فوتبال تراکتور از زمان روی کار آمدن «پاکو خمس» به اندازه پرسپولیس و استقلال در لیگ برتر ایران امتیاز گرفته است که این یک آمار قابل توجه برای سرمربی اسپانیایی محسوب می‌شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پاکو خمس سرمربی اسپانیایی پیش از شروع هفته دوازدهم لیگ برتر بود که در پی جدایی «قربان بردیف» از تیم تراکتور، هدایت این تیم را بر عهده گرفت.

خمس که یکی از چهره های شناخته شده فوتبال در کشور اسپانیا و اروپا است، نتایج قابل توجهی با تراکتور گرفت و در سبک بازی این تیم تفاوت چشمگیری ایجاد کرد؛ به نحوی که حتی از این مربی به عنوان یکی از گزینه های جانشینی کارلوس کی روش برای هدایت تیم ملی ایران نام برده شد.

روزنامه as اسپانیا در گزارشی به بررسی نتایج خمز از زمان حضورش در تراکتور پرداخت؛ گزارشی که نشان می دهد خمس در ۱۱ مسابقه ای که روی نیمکت تراکتور بوده و از ۳۳ امتیاز ممکن، ۲۱ امتیاز به دست آورده است.

این آمار خمس برابر با امتیازات استقلال و پرسپولیس از هفته دوازدهم به بعد است چرا که یحیی گل محمدی و ریکاردو ساپینتو سرمربیان پرسپولیس و استقلال هم از هفته دوازدهم تا بیست و دوم، ۲۱ امتیاز گرفته اند.

این روزنامه به مرور نتایج تراکتور پرداخت و درباره تقابل پاکو خمس با پرسپولیس که منجر به باخت تراکتور شد، نوشت:

«شاگردان پاکو خمز فرصت طلایی برای نزدیک شدن به حریف مستقیم داشتند که با شکست ۲-۳ بر اثر گل دقیقه ۹۵ حریف، این شانس کم رنگ شد.»

نکته قابل توجه دیگر اینجاست که تراکتور در ۱۱ هفته ابتدایی لیگ با هدایت بردیف تنها ۱۵ امتیاز گرفته بود.روزنامه as همچنین بر ادامه مسابقات لیگ ایران و فرصت خمز برای پیشرفت و گرفتن امتیازات بیشتر تاکید کرده است.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *