بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش تند ستاره جوان دورتموند نسبت به تکرار پنالتی ؛ مسخره بود!

جود بلینگهام : تکرار پنالتی چلسی مسخره بود

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball Dot Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۰:۱۵

جود بلینگهام که تیمش شب گذشته مقابل چلسی بازی را واگذار کرد و از حضور در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا باز ماند مدعی شد که تکرار پنالتی چلسی که منجر به گل دوم و صعود این تیم شد مسخره و عجیب بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دورتموند شب گذشته در دیدار برگشت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا به مصاف چلسی رفت و با نتیجه 0-2 برابر این تیم شکست خورد.

آنها در حالی قدم به استمفوردبریج گذاشتند که با یک گل در بازی رفت به پیروزی رسیده بودند و مدعی اصلی صعود به مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها به حساب می‌آمدند، خصوصا که چلسی در چند ماه اخیر نتایج خوبی کسب نکرده و از سوی دیگر، دورتموند عملکرد درخشانی را ارائه کرده بود.

گل دوم چلسی از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید و بسیاری حتی در اعلام این پنالتی هم مشکل دارند چون توپ از فاصله نزدیک و به سمت ماریوس وولف شلیک شد و همین اختلاف نظرهایی را به وجود آورد.

اما حرکت بازیکنان دورتموند به داخل محوطه جریمه پیش از ضربه زدن کای هاورتز به توپ باعث شد که کمک داور ویدئویی از داور وسط بخواهد که ضربه را تکرار کند و این باعث ناراحتی بازیکنان دورتموند شد. بلینگام پس از پایان این بازی به بی تی اسپورت گفت:

«از جایی که من ایستاده بودم و خیلی نزدیک بود، باید بگویم که نمی‌دانم وولف باید با دستش چه کار می‌کرد. نمی‌خواهم دردسر درست کنم اما این ناراحت کننده است و واقعیت این است که تکرار آن مسخره بود. در هر پنالتی، خصوصا وقتی بازیکنی که پشت توپ ایستاده آرام به سمت آن حرکت می‌کنند، چند نفری وارد محوطه می‌شوند. اما بازی همین است و در نهایت داور تصمیم می‌گیرد.»

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *