بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

طوفان فراموش نشدنی سرخپوشان ؛ ما هنوز زنده ایم!

یورگن کلوپ پس از تحقیر منچستریونایتد : همه بدانند که ما هنوز اینجا هستیم و زنده ایم

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball Dot Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ | ۰:۲۹
یورگن کلوپ در لیورپول

یورگن کلوپ پس از تحقیر منچستریونایتد در آنفیلد ضمن تقدیر از عملکرد فوق العاده بازیکنانش گفت این بازی نشان داد لیورپول هنوز زنده است و می تواند به اوج بازگردد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ـلیورپول امشب موفق شد با برتری 7-0 مقابل منچستریونایتد ، سنگین ترین شکست تاریخ تقابل های دو تیم را به رقیب دیرینه خود تحمیل کند. شاگردان یورگن کلوپ که در این فصل عملکرد پرنوسانی داشته و به تازگی نیز با نتیجه 5-2 مغلوب رئال مادرید شده بودند با کسب این برد دوباره هواداران خود را امیدوار و تا رده پنجم بالا آمدند.

این مربی در یکی از شادترین روزهای عمر خود مقابل خبرنگاران حاضر شده و به سوالات آنها پاسخ داد. او صحبت هایش را این گونه شروع کرد:

“حرف خاصی نیست! یک بازی زیبا و فوفق العاده انجام دادیم. مقابل یک تیم آماده، فوتبالی زیبا و چشم نواز ارائه کردیم. نیمه دوم را خوب شروع کرده و خوب هم به پایانش رساندیم. به هر حال فوتبال همین است و هر اتفاقی در آن ممکن است رخ بدهد.”

یورگن کلوپ با تاکید به اینکه تیمش به چنین محرکی برای یک شروع دوباره نیاز داشت افزود:

“این همان محرکی بود که نیاز داشتیم تیم را به جلو هل بدهد. برد امشب ما را در مسیر درستی قرار می دهد البته ما هنوز با فرم ایده آل خود فاصله داریم.”

سرمربی لیورپول با تحسین شاگردانش که نمایی از لیورپول واقعی را بعد از مدت ها به نمایش گذاشتند تاکید کرد:

“مدتی می شد که با فرم فعلی و تیمی که باید باشیم فاصله داشتیم اما امشب عملکرد بسیار خوبی داشتیم و چیزی که می توانیم باشیم و از این به بعد باید باشیم را به نمایش گذاشتیم.”

یورگن کلوپ با ابراز رضایت از عملکرد تک تک بازیکنان ادامه داد:

“همه بازیکنان امروز خوب بودند و این از اهمیت بسیار زیادی برای ما برخوردار است. امشب همه چیز عالی بود و حالا 13 بازی و امتیازات دست نخورده آن را پیش رو داریم.”

او در شبی که یکی از بزرگترین بردهای تاریخ لیورپول رقم خورد یک توصیه مهم به شاگردانش داشت:

“پیروزی در چنین بازی هایی بسیار خاص و قابل توجه است. البته بعد از این برد باید تواضع و فروتنی خود را حفظ کنیم و به دنبال برد در بازی های بعدی باشیم. امیدوارم که روحیه و انگیزه بالایی از این برد گرفته باشیم.”

در مورد رکوردشکنی محمد صلاح و تبدیل شدنش به بهترین گلزن لیورپول در تاریخ لیگ برتر گفت:

“129 گل! شگفت انگیز است. یک عدد باورنکردنی از یک بازیکن خاص. ما از محمد صلاح متشکریم. مردم در آینده به این روزها نگاه می کنند و متوجه می شوند که ما شاهد چه اتفاق باشکوه و خاصی بوده ایم.”

کلوپ معتقد است که بعد از این برد، لیورپول دیگر تیمی نیست که همه می خواهند مقابلش بازی کنند:

“چند ماه پیش همه در این فکر بودند که زمان خوبی برای بازی کردن با لیورپول است چون احساسشان این بود که مشکلات زیادی داریم. حالا با این برد بیشتر به خودمان شبیه هستیم. این خیلی مهم است که همه بدانند ما هنوز اینجا هستیم و زنده ایم.”

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *