بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کی‌روش: برای شخصیت امروزم مدیون آنها هستم

کارلوس کی‌روش : برای شخصیت امروزم مدیون آنها هستم

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۰:۰۰
کارلوس کی‌روش

کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی قطر می‌گوید لحظات بی‌نظیری را کنار کسانی که یک خانواده فوتبالی بودند سپری کرده و شخصیت امروزش را مدیون آنها است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی قطر می‌گوید لحظات بی‌نظیری را کنار کسانی که یک خانواده فوتبالی بودند سپری کرده و شخصیت امروزش را مدیون آنها است.

به گزارش پارس فوتبال، کارلوس کی‌روش در مصاحبه‌ای راجع به سرمربیگری در قطر گفت:

مربیگری در تیم ملی قطر یک افتخار و یک مسئولیت است و در عین حال این چالش نیز قدردانی از تمام چیزهایی است که فوتبال در این چهل سالی که به عنوان مربی کار کرده‌ام به من داده است. در اینجا به تجربیات منحصر به فرد انسانی، اجتماعی و فرهنگی که دارم اشاره می‌کنم که آن را تجربه کردم و از آن گذشتم. به لطف فوتبال می‌توانم بگویم که اکنون کسی هستم که زندگی کرده و دنیا را به شکلی بزرگ تجربه کرده‌ام.

وی افزود:

باید پس از ارتقای مفاهیم و روش‌ها و مبانی فنی، تاکتیکی، فیزیکی و ذهنی بازیکنان برای سازگاری با فوتبال معاصر، معتقدم چالش بزرگ امروز، مغز بازیکنان است و همه چیز مربوط به آموزش می‌شود.

وی در مورد خاطراتش از زندگی حرفه‌ای خود گفت:

خوشبختانه لحظات بی نظیری را در کنار کسانی که برای من یک خانواده فوتبالی بودند زندگی کردم. از این رو می‌خواهم مدیران، کادر مربیگری و به ویژه بازیکنان را برجسته کنم که من بسیاری از آنچه امروز هستم را مدیون آنها هستم و برای همیشه سپاسگزارم.

کی‌روش ادامه داد:

فکر می‌کنم سه لحظه وجود دارد که زندگی من را مشخص می‌کند؛ جام جهانی 1966 و تمام تأثیر آن بر جوانی‌ام، عمدتاً به دلیل کمک موزامبیکی‌ها به تیم ملی پرتغال. جام جهانی 1982، جایی که من این فرصت را پیدا کردم که اولین گام هایم را در جستجو و آنالیز حریفان بردارم و سپس با پرتغال قهرمان زیر 20 سال شدم. این لحظات بود که مشخصات من را شکل داد و حرفه من را مشخص کرد. اما مهمتر از همه و مهم‌ترین مرجع زندگی من پدرم است که او هم فوتبالیست و مربی بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *