بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

شوک به یوونتوس ؛ رونالدو علیه بیانکونری شهادت می دهد

کریستیانو رونالدو آماده شهادت در داگاه علیه پرونده پیشنهاد دستمزد مخفیانه 19 میلیون یورویی به وی

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۶ اسفند ۱۴۰۱ | ۰:۳۰
کریستیانو رونالدو

بر اساس اعلام رسانه‌های کشور ایتالیا، کریستیانو رونالدو پس از تصمیم گیری برای شهادت علیه یوونتوس، منتظر دعوت دادستان تورین است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی آماده دعوت دادستان تورین برای شهادت علیه یوونتوس است.

به گزارش پارس فوتبال، بر اساس اعلام رسانه‌های کشور ایتالیا، کریستیانو رونالدو پس از تصمیم گیری برای شهادت علیه یوونتوس، منتظر دعوت دادستان تورین است. او قرار است در خصوص تخلفات مالی اخیری که به باشگاه یوونتوس نسبت داده شده، به چند سوال کلیدی پاسخ دهد.

دادستان تورین در حال بررسی دقیق اسناد مالی بیانکونری ها در چند سال اخیر است. در نتیجه این بررسی‌ها اتهامات مالی زیادی به آنها وارد شده که یکی از مهمترین و جالب توجه ترین موارد، پرداخت مبالغی خارج از قرارداد ثبت شده به کریستیانو رونالدو است.

در این خصوص سند محرمانه ای پیدا شده که در آن وعده دستمزد مخفیانه 19 میلیون یورویی به ستاره پرتغالی را داده و توسط مدیر ورزشی آن زمان فابیو پاراتیچی امضا شده است؛ البته در این سند، امضای خود رونالدو دیده نمی شود.

ستاره فعلی النصر هرگز 19 میلیون یوروی یاد شده را دریافت نکرده و حاضر است علیه یوونتوس در تحقیقات پریسما شهادت دهد. دادستانی تورین به زودی در این رابطه با او تماس خواهد گرفت. این احتمال وجود دارد که ستاره پرتغالی، نه به صورت حضوری بلکه از طریق نامه نگاری، به این تحقیقات کمک کند. او همچنین می‌تواند برای دریافت 19 میلیون یورویی که به امضای مدیر وقت یووه رسیده، علیه این باشگاه شکایت کرده و این مبلغ بعلاوه 10 میلیون یوروی اضافه را مدعی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *