بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

خبر خوش ساپینتو برای هواداران استقلال

پایان محرومیت سرمربی استقلال برای بازی پیکان

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball Dot Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۰:۵۹

کمیته انضباطی فعلاً رای بازی استقلال – مس کرمان را صادر نمی‌کند و از این رو ریکاردو ساپینتو میتواند استقلال را در بازی با پیکان همراهی کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در پی حاشیه‌های ایجاد شده در بازی مس کرمان – استقلال یاسر همرنگ داور این مسابقه به ریکاردو ساپینتو کارت قرمز نشان داد که این تصمیم داور حاشیه هایی به همراه داشت تا جایی که اینطور عنوان شده بود، این حاشیه‌ها ممکن است محرومیت جدیدی را برای سرمربی تیم آبی به همراه داشت باشد! از ظواهر امر پیداست کمیته انضباطی به تصمیمات انضباطی داور در خصوص ریکاردو ساپینتو در این بازی اکتفاء کرده و این مربی می تواند برای بازی با پیکان به نیمکت آبی ها برگردد.

آنچه که در تصاویر تلویزیونی مشخص است، پیش ازاینکه مربی دروازه بان های مس به سمت ریکاردو ساپینتو بیاید و با او درگیری لفظی و فیزیکی پیدا کند، همه چیز در فضای آرام دنبال می شده؛ البته باشگاه مس بر این اعتقاد است پیش از این کار مربی دروازه بان ها، ریکارد ساپینتو به سمت نیمکت آنها رفتارهای زشت داشته و این رفتارهای زشت موجب تحریک نیمکت میزبان و در نهایت حمله مربی دروازه بان های مس به سمت سرمربی تیم استقلال شده است. در نهایت و آنطور که از شواهد پیداست کمیته انضباطی فعلا قصد صدور آرا برای دیدار پرحاشیه فولاد – پرسپولیس و هم چنین مس – استقلال ندارد و در مورد مربیان به تصمیمات انضباطی داوران اکتفاء کرده است و پیش بینی می‌شود آرا صادره در روزهای آینده پیرامون ابعاد دیگر تخلفات صورت گرفته در این دو دیدار باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *