بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

حمله عجیب رئیس لالیگا به موافقان سوپرلیگ اروپا

خاویر تباس : سوپرلیگ گرگی در لباس گوسفند است و می خواهد فوتبال اروپا را فریب دهد

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۶:۵۴
خاویر تباس

خاویر تباس رئیس لالیگا، معتقد است طرح جدید سوپرلیگ اروپا تفاوتی با طرح شکست خورده قبلی ندارد و قرار است همه را فریب دهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

خاویر تباس رئیس لالیگا، معتقد است طرح جدید سوپرلیگ اروپا تفاوتی با طرح شکست خورده قبلی ندارد و قرار است همه را فریب دهد.

به گزارش پارس فوتبال، حامیان سوپرلیگ اروپا امروز فاش کردند که می‌خواهند نسخه جدیدی از پروژه‌ای که دو سال پیش شکست خورد را راه‌اندازی کنند. بر اساس گزارش روزنامه تلگراف انگلیس؛ سوپرلیگ اروپا یک رقابتی چند لیگی(در چند سطح مختلف مثل لیگ قهرمانان، لیگ اروپا و لیگ کنفرانس فعلی یوفا) متشکل از 60 تا 80 تیم بدون عضو دائمی خواهد بود و هر تیم حداقل 14 بازی در طول یک فصل انجام خواهد داد.

کمپانی “A22 اسپورتس منیجمنت” که اسپانسر اصلی پروژه سوپرلیگ اروپا است، این خبر را امروز به طور رسمی اعلام کرد، این در حالی است که سه باشگاه رئال مادرید، بارسلونا و یوونتوس در نبرد با اتحادیه فوتبال اروپا(یوفا) برای احیای پروژه‌ جاه‌طلبانه خود هستند.

خاویر تباس، رئیس لالیگا، که همواره مخالف سوپرلیگ بوده، در واکنش به بیانیه امروز در مورد سوپرلیگ، توییت کرد:

سوپرلیگ گرگی در لباس گوسفند است و می خواهد فوتبال اروپا را فریب دهد اما دماغ و دندان‌هایش بزرگ هستند. چهار دسته برای سوپرلیگ؟ واضح است که مثل طرح 2019 خودشان در دسته اول قرار دارند و این فقط گردهمایی چند باشگاه بزرگ اروپایی است.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *