بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مقصد بازیکن خبرساز استقلال مشخص شد

نسف قارشی تیم بعدی عزیزبک آمانوف

نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۳:۵۳
عزیزبک آمانوف

عزیزبک آمانوف بازیکن ازبکستانی استقلال در آستانه بازگشت به لیگ کشورش قرار دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

عزیزبک آمانوف بازیکن ازبکستانی است که زمستان فصل قبل به استقلال پیوست. این بازیکن در ابتدا و در چند دیدار در ترکیب اصلی تیم فرهاد مجیدی قرار گرفت اما در ادامه فصل چندان به کار گرفته نشد و یا برای مدت زمان کوتاهی وارد زمین مسابقه می شد.
با تغییرات روی نیمکت استقلال، ساپینتو هیچ اعتقادی به سبک بازی آمانوف نداشت و بجز سه دقیقه پایانی دیدار برابر گل گهر، هرگز به این بازیکن میدان نداد و اغلب نام او حتی در فهرست بازیکنان ذخیره نیز قرار نمی گرفت.
در روزهایی که استقلالی ها در تلاش بودند تا با خارج کردن نام آمانوف از فهرست خود، یک بازیکن جدید را به خدمت بگیرند، اما این بازیکن حاضر نشد تا قرارداد خود را فسخ کند اما در اقدامی عجیب و پس از پایان پنجره نقل و انتقالات زمستانی ایران، او به یکباره دیگر در تمرینات تیم حضور پیدا نکرد و گفته می شود که قراردادش را به صورت یکطرفه فسخ کرده است.

به نظر می رسد که آمانوف در اقدامی تلافی جویانه این کار را انجام داده است تا استقلال دیگر نتواند بازیکنی را به جای او وارد لیست کند و حالا طبق اعلام رسانه های ازبک، او در آستانه بازگشت به لیگ کشورش قرار دارد.

رسانه اسپورتس ازبکستان در خبری مدعی شد که آمانوف این روزها در شهر آنتالیا ترکیه حضور دارد و در حال بررسی پیشنهادهایش است. طبق اعلام این رسانه، او تمایل دارد به فوتبالش در نسف قرشی ادامه دهد و احتمال می رود در روزهای آینده، قراردادش را با این تیم به امضا برساند.

نسف قرشی اکنون در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد و باید چند روز دیگر و در مرحله یک هشتم نهایی این پیکارها، به مصاف الشباب عربستان برود. این تیم در رقابت های سال ۲۰۲۲ لیگ ازبکستان، رتبه سوم را به دست آورد و در فصل بعد لیگ قهرمانان نیز حضور خواهد داشت.

باید دید در صورت پیوستن عزیزبک آمانوف به نسف قرشی، باشگاه استقلال چه واکنشی به این موضوع نشان خواهد داد. از آنجایی که آمانوف پس از بسته شدن پنجره زمستانی لیگ برتر ایران قراردادش را فسخ کرده، آبی ها دیگر نمی توانند بازیکنی را به جای او به خدمت بگیرند. لازم به ذکر است که آمانوف برخلاف لیگ قبل و در این فصل، جزو سهمیه بزرگسالان به حساب می رفت و همین عدم اطلاع مدیران وقت تیم سبب شد تا استقلالی ها نتوانند در تابستان، نام کاوه رضایی را وارد لیست خود کنند.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *