بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

گذر از گل گهر، استقلال به سپاهان نزدیک شد

استقلال با 26 گل زده دومین خط حمله برتر لیگ پس از سپاهان

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۰:۳۳
استقلال با 26 گل زده دومین خط حمله برتر لیگ پس از سپاهان

استقلال با سبک بازی هایی که ارایه می دهد و هم چنین نتایجی که به دست می آورد، پیش بینی می شود به زودی تبدیل به تهاجمی ترین تیم لیگ برتر تبدیل شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

استقلال با سبک بازی هایی که ارایه می دهد و هم چنین نتایجی که به دست می آورد، پیش بینی می شود به زودی تبدیل به تهاجمی ترین تیم لیگ برتر تبدیل شود.

به گزارش پارس فوتبال، آبی ها بعد از پیروزی 4-0 در برابر ملوان و 3-2 در برابر مس کرمان این بار در استادیوم آزادی و در حضور تماشاگران به پیروزی 3-1 در برابر نفت مسجد سلیمان دست پیدا کردند. البته این پیروزی می توانست برای استقلال پر رنگ تر باشد. اگر امیر ارسلان مطهری و محمد محبی در استفاده از موقعیت ها بهتر عمل می کردند، یا مهدی قایدی در ثانیه های پایانی بازی پنالتی اش را تبدیل به گل می کرد.

10 گل در سه بازی اخیر استقلال را به تیم متفاوتی تبدیل کرده است. شمار گل های این تیم به عدد 26 رسیده و موجب عبور این تیم از گل گهر شده است. حالا استقلال بعد از سپاهان تهاجمی ترین تیم لیگ برتر است. تیمی که با هدایت مورایس و با گلی که دیروز در مصاف با فولاد زد، شمار گل های خود را در لیگ برتر به عدد 29 رساند و هم چنان تهاجمی ترین تیم لیگ برتر به حساب می آید. در ادامه سپاهان و استقلال جدا از اینکه بر سر تصاحب جام با هم رقابت می کنند بر سر دست یابی به عنوان تهاجمی ترین تیم لیگ برتر هم با هم دوئل خواهند داشت.

استقلال در دور برگشت بازی ها یک تفاوت عمده با دور رفت داشته است. استقلالی ها در دور رفت بر اساس داده های سایت های آنالیز بیشترین موقعیت را روی دروازه حریفان ایجاد و امید به گل زیادی را از خود ثبت می کردند اما در استفاده از موقعیت ها تیم خوبی نبودند.آبی ها اینروزها با وجود فرصت هایی که از دست می دهند با نتایچ پر گل به رختکن می روند و این موجب جذابیت بازی های استقلال شده است و نشان می دهد ریکاردو ساپینتو در کنار پیروزی به دست یابی به گل های زیاد تاکید می کند و دوست ندارد تیمش با حداقل نتیجه برنده از میدان خارج شود.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *