بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

قطری‌ها برای خرید یونایتد رکورد می‌شکنند

گروه سرمایه گذاری قطری مشتری جدید سهام باشگاه منچستریونایتد

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۰:۱۸
گروه سرمایه گذاری قطری مشتری جدید سهام باشگاه منچستریونایتد

یک گروه سرمایه گذاری از کشور قطر ظرف چند روز آینده پیشنهاد رسمی خود برای خرید باشگاه منچستریونایتد را ارائه خواهد کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یک گروه سرمایه گذاری از کشور قطر ظرف چند روز آینده پیشنهاد رسمی خود برای خرید باشگاه منچستریونایتد را ارائه خواهد کرد.

به گزارش پارس فوتبال، قطری ها در تلاش برای خرید منچستریونایتد هستند و قرار است ظرف چند روز آینده پیشنهاد اولیه خود برای خرید این باشگاه را ارائه کنند. گلیزرها در ماه نوامبر اعلام کردند که مایلند پیشنهادات مربوط به خرید شیاطین سرخ را بررسی کنند.

مشتری فعلی، یک گروه سرمایه گذاری مستقر در کشور قطر است که برای خرید منچستریونایتد پیشنهاد مالی خود را به زودی اعلام می کند. هدف این گروه، بازگرداندن سریع یونایتد به جمع مدعیان اروپا به کمک تزریق پول و خرید ستاره هاست.

شنیده شده که این گروه قطری در نظر دارند تا برای دریافت مالکیت منچستریونایتد، رکورد جابجا کنند. آنها پیشنهادی شش میلیارد پوندی آماده کرده اند که اگر صحت داشته باشد، می تواند به یک رکورد جهانی در عرصه فوتبال تبدیل شود.

میلیاردر بریتانیایی سر جیم رتکلیف که اتفاقاً طرفدار منچستریونایتد است نیز تمایل خود نسبت به خرید این باشگاه را اعلام کرده است. اما طبق گزارش دیلی میل، بخت گروه سرمایه گذاری قطری در حال حاضر بالاتر و جدی تر از بقیه است.

گفته می‌شود که گروه سرمایه‌گذاری قطری مطمئن است که پیشنهادش هر رقیب دیگری را از سر راه کنار خواهد زد. این گروه قصد دارد در آغاز کار خود، تیم تن هاخ را به شکلی قابل توجه تقویت کند.

قطری ها علاوه بر پرداخت بیش از 6 میلیارد پوند برای خرید باشگاه منچستریونایتد، با پروژه پرهزینه توسعه مجدد، یا تخریب ورزشگاه اولدترافورد و ساخت یک ورزشگاه جدید و پیشرفته نیز روبرو خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *