بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

این همان قایدی است که همه می‌خواهند (عکس)

دبل مهدی قایدی در روز برتری استقلال برابر نفت مسجدسلیمان

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۷:۴۷
دبل مهدی قایدی در روز برتری استقلال برابر نفت مسجدسلیمان

مهدی قایدی با گلزنی در دیدار برابر نفت مسجدسلیمان، به روند خوب خود در روزهای اخیر ادامه داد. این بازیکن در این دیدار دبل کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهدی قایدی با گلزنی در دیدار برابر نفت مسجدسلیمان، به روند خوب خود در روزهای اخیر ادامه داد.

به گزارش پارس فوتبال، روزهای خوب مهدی قایدی در ترکیب استقلال همچنان ادامه دارد. بازیکنی که استارت درخشش های اخیر او در دیدار برابر تراکتور زده شد و او اکنون به همان نسخه ای از خودش بازگشته که هواداران انتظارش را می کشیدند.

قایدی که در بازی جام حذفی برابر تراکتور 2 خطای پنالتی برای استقلال گرفت، در دیدار مقابل ملوان نیز پایه گذار 2 مورد از گل هایش تیمش بود. او هفته قبل نیز این کار را تکرار کرد و ضمن اینکه گل نخست تیمش برابر مس کرمان را ساخت، گل سوم استقلال را نیز وارد دروازه میزبان کرد.

درخشش قایدی به بازی امروز و برابر نفت مسجدسلیمان نیز کشیده شد. درست در دقایقی که فشار نفت مسجدسلیمان برای رسیدن به گل تساوی افزایش یافته بود و روند بازی به نحوی بود که احتمال گلزنی تیم رضا عنایتی افزایش یافته بود، باشوی کوچک با یک فرار دیدنی، اختلاف را به عدد 2 رساند.

روی پاس در عمق و دیدنی رضاوند، قایدی با فرهاد مجدکرمانشاهی در موقعیت تک به تک قرار گرفت و با یک ضربه دیدنی به گوشه دروازه، توپ را به تور چسباند تا فشارها از روی تیم برداشته شده و ساپینتو نفس راحتی روی سکوهای ورزشگاه بکشد.

دبل مهدی قایدی در روز برتری استقلال برابر نفت مسجدسلیمان

قایدی با این گل دیدنی که وارد دروازه نفت مسجدسلیمان کرد، تعداد گل هایش در این فصل را به عدد سه رساند و به نظر می رسد که وینگر بوشهری آبی ها، به روزهای خوبش بازگشته است.

این بازیکن در وقت های تلف شده نیز موفق شد گل دوم خودش و سوم تیمش را نیز به ثمر برساند.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *