بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آقای تمیروف ، باز که دوباره لخت شدی! + عکس

شادی عجیب شرزود تمیروف پس از به ثمر رساندن گل تساوی پیکان برابر نساجی

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۷:۴۳
شادی عجیب شرزود تمیروف پس از به ثمر رساندن گل تساوی پیکان برابر نساجی

شرزود تمیروف گل تساوی‌بخش پیکان را به ثمر رساند و با خوشحالی جالب، این گل حساس را جشن گرفت تا نشان بدهد توانایی های بالایی دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شرزود تمیروف گل تساوی‌بخش پیکان را به ثمر رساند و با خوشحالی جالب، این گل حساس را جشن گرفت.

به گزارش پارس فوتبال، در دقیقه 69 بازی نساجی و پیکان، فرار شرزود تمیروف از خط آفساید نساجی و اشتباه مدافع این تیم باعث شد تا مهاجم ازبک در موقعیت تک به تک با علیرضا حقیقی قرار بگیرد و ضربه نهایی خود را به سمت دروازه بزند.

این ضربه در حالی به گوشه دروازه رفت که سومین گل شرزود تمیروف در فوتبال ایران را رقم زد و باعث شد تا پیکان به گل تساوی برسد و از شکست نجات پیدا کند.

تمیروف که از ابتدای بازی هم دوئل جالبی با تماشاگران نساجی داشت، بعد از این گل با شدت خاصی این گل را جشن گرفت و در حالی که به گوشه زمین حرکت می‌کرد، پیراهنش را از تن درآورد و خوشحالی مخصوص کریستیانو رونالدو را انجام داد.

شرزود تمیروف

در همین لحظه دیگر بازیکنان پیکان هم خود را به او رساندند و در حالی که یکی از آن‌ها پیراهن تمیروف را در دست داشت، بابت این حرکت از او گلایه کرد، چرا که داور نیز یک کارت زرد به مهاجم ازبکستانی پیکان نشان داد.

نکته جالب اینکه تمیروف فصل گذشته و زمانی که با پیراهن پرسپولیس به ذوب آهن گل زد نیز همین حرکت را انجام داد و بعد از درآوردن پیراهن، خوشحالی رونالدویی را به نمایش گذاشت.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *