بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

فوری ؛ منچسترسیتی به نقض قوانین مالی متهم شد

بیانیه لیگ جزیره : تعدادی از موارد ادعایی نقض قوانین لیگ برتر توسط باشگاه منچسترسیتی شناسایی شده است

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۶:۰۴
منچسترسیتی

باشگاه منچسترسیتی از سوی لیگ برتر فوتبال انگلیس به نقض قوانین مالی متهم شده و این می‌تواند برای سیتیزن‌ها عواقب سنگینی داشته باشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

باشگاه منچسترسیتی از سوی لیگ برتر فوتبال انگلیس به نقض قوانین مالی متهم شده و این می‌تواند برای سیتیزن‌ها عواقب سنگینی داشته باشد.

به گزارش پارس فوتبال، پس از شروع تحقیقات از چهار سال پیش، باشگاه منچسترسیتی دقایقی پیش از سوی لیگ برتر فوتبال انگلیس به نقض قوانین مالی متهم شد.

در صورت تایید این تخلفات، جریمه‌های سنگینی همچون سقوط به دسته پایین‌تر، کسر امتیاز یا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات شامل این باشگاه خواهد شد.

آبی‌ها در پنج سال گذشته به لطف هزینه‌های کلان که به تیم تحت هدایت پپ گواردیولا این امکان را می‌دهد تا در چند جبهه رقابت کنند، چهار عنوان قهرمانی لیگ برتر را به دست آورده‌اند. شیخ منصور مردی است که به سرمایه‌گذاری در سیتی ادامه می‌دهد و این مالک میلیاردر، سرمایه قابل‌توجهی را در داخل و خارج از زمین در طول 14 سال تصدی خود به باشگاه تزریق کرده است.

لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی را زیر نظر داشت و تصمیم گرفت که پس از برخورد با تعدادی از تخلفات، اقدامات لازم را انجام دهد.

در بیانیه لیگ برتر که در وبسایت رسمی آن منتشر شده، آمده است:

طبق قانون لیگ برتر W.82.1، لیگ برتر تأیید می‌کند که امروز تعدادی از موارد ادعایی نقض قوانین لیگ برتر توسط باشگاه منچسترسیتی شناسایی شده و به کمیته تحت قوانین لیگ برتر W.3.4 ارجاع داده می‌شود.

در ادامه بیانیه آمده است:

کمیته‌ها مستقل از لیگ برتر و باشگاه‌های عضو هستند. اعضای کمیته توسط رئیس مستقل هیئت قضایی لیگ برتر مطابق با قوانین لیگ برتر W.19، W.20 و W.26 منصوب می‌شوند. روند رسیدگی کمیته، مطابق با قانون W.82 لیگ برتر، محرمانه خواهد بود و به صورت خصوصی مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت. طبق قانون W.82.2 لیگ برتر، حکم نهایی کمیته در وبسایت لیگ برتر منتشر خواهد شد. لیگ برتر تا اطلاع ثانوی هیچ اظهار نظری در رابطه با این موضوع نخواهد کرد.

منچسترسیتی اکنون در انتظار حکم و اقدامات احتمالی پس از آن است، درحالی‌که تیم گواردیولا در تلاش برای کسب قهرمانی دیگری در لیگ برتر و جام حذفی است و برای فتح لیگ قهرمانان اروپا نیز همچنان شانس دارد. سیتی باید در یک هشتم نهایی برابر لایپزیش به میدان برود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *