بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ممکن است مشکلات روده را تسکین دهد

نویسنده : ParsFootball Multimedia News
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ | ۲۲:۳۲
شلغم

در حال حاضر به دلیل امکان خرید شلغم انلاین، دسترسی به این محصول از گذشته بسیار آسان تر شده است. از سوی دیگر، چند مطالعه نشان می دهد که مصرف زیاد فیبر ممکن است در برابر دیورتیکولوز بدون علامت مفید نباشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مصرف منظم شلغم ممکن است به هضم مناسب کمک کند زیرا سرشار از فیبر است. به طور سنتی از این سبزی برای درمان بیماری های مختلف دستگاه گوارش استفاده می شده است. تحقیقات نشان می دهد که مصرف مقادیر بالاتر فیبر غذایی ممکن است خطر ابتلا به بیماری دیورتیکول را کاهش دهد زیرا به حرکت روده کمک می کند. در حال حاضر به دلیل امکان خرید شلغم انلاین، دسترسی به این محصول از گذشته بسیار آسان تر شده است.

از سوی دیگر، چند مطالعه نشان می دهد که مصرف زیاد فیبر ممکن است در برابر دیورتیکولوز بدون علامت مفید نباشد.

با این حال، مطالعات جدیدتر گزارش کرده اند که مصرف بالای فیبر غذایی ممکن است خطر ابتلا به بیماری دیورتیکول را کاهش دهد. افرادی که 30 گرم فیبر در روز مصرف می کنند ممکن است خطر ابتلا به این بیماری را تا 41 درصد کاهش دهند.

یک رژیم غذایی با فیبر بالا برای بهبود جمعیت باکتری های روده مفید است. این باکتری های پروبیوتیک به تامین مواد مغذی بدن کمک می کنند و همچنین به کاهش التهاب کمک می کنند. باکتری روده ممکن است به حرکات روده نیز کمک کند. تحقیقات بیشتر در این زمینه درک بهتری از این مزیت ارائه می دهد.

همچنین نشان داده شده است که شلغم با هلیکوباکتر پیلوری که باکتری عامل زخم معده است مبارزه می کند. گنجاندن شلغم در رژیم غذایی به بهبود سلامت روده کمک می کند. آنها همچنین ممکن است مشکلات معده مانند نفخ، گاز و یبوست را تسکین دهند.

شلغم

شلغم موجب بهبود تراکم استخوان ها در بدن می شود

کلسیم موجود در شلغم می تواند به رشد و ترمیم استخوان در سراسر بدن ما کمک کند. این برای افزایش تراکم مواد معدنی استخوان ضروری است، به خصوص با افزایش سن و شروع به رنج آرتروز و پوکی استخوان. اگر می خواهید استحکام و دوام استخوان های خود را افزایش دهید، این غذاهای غنی از کلسیم را به رژیم غذایی خود اضافه کنید. علاوه بر شلغم، آجیل هایی مانند پسته نیز برای تقویت استخوان ها مفید می باشند اما با توجه به قیمت پسته عمده اکثر مردم خرید شلغم را ترجیح می دهند.

ویتامین C و اسید اسکوربیک که به مقدار زیاد در شلغم وجود دارد، تقویت‌کننده‌های مهمی برای سیستم ایمنی بدن ما هستند. ویتامین C می‌تواند تولید گلبول‌های سفید و آنتی‌بادی‌ها را تحریک کند، علاوه بر این به عنوان یک آنتی‌اکسیدان عمل می‌کند و نگرانی‌های مزمن سلامتی مانند سرطان و بیماری‌های قلبی را کاهش می‌دهد.

شلغم

شلغم موجب سلامت قلب می شود

شلغم ممکن است دارای تعدادی از مواد مغذی ضروری باشد که بدن ما برای عملکرد مناسب به آنها نیاز دارد، از جمله سطوح بالای پتاسیم و فیبر. پتاسیم می تواند به عنوان یک گشاد کننده عروق بالقوه عمل کند و احتمالاً با کاهش فشار خون به کاهش فشار روی رگ های خونی و شریان ها کمک کند. قیمت توت فرنگی 1401 با شلغم برابری می کند و با توجه به خواص یکسان اما ظاهر زیباتری که توت فرنگی دارد، اکثر مردم این میوه را برای خرید امتحان می کنند.

شلغم می تواند از پیشرفت آترواسکلروز و همچنین حملات قلبی و سکته جلوگیری کند. از طرف دیگر، فیبر غذایی برای دفع کلسترول اضافی از قلب و دفع آن از بدن بسیار عالی است.

سطح قابل توجه آهن موجود در شلغم ممکن است در صورتی که از تعداد گلبول های خون پایین یا کم خونی رنج می برید، آن را به یک مزیت تبدیل کند. آهن در تشکیل گلبول های قرمز مورد نیاز بدن برای اکسیژن رسانی، ترمیم و اجرای سیستم های اندام بدن است. بنابراین، آهن بیشتر ممکن است به معنای گردش بهتر در هر انتهای بدن باشد.

شلغم

دسته بندی ها : اخبار داغ , رپرتاژ آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *