بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

حمله تند ساپینتو به ستاره جذاب استقلال

انتقاد ریکاردو ساپینتو از عملکرد علیرضا رضایی

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۳:۴۰
علیرضا رضایی مورد انتقاد سرمربی استقلال قرار گرفت

ریکاردو سرمربی تیم استقلال به شدت از علیرضا رضایی دروازه‌ بان تیمش برای گلی که مقابل مس کرمان خورد، انتقاد کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم استقلال در شرایطی در هفته هجدهم لیگ برتر مقابل مس کرمان به برتری 3 بر 2 دست یافت که علیرضا رضایی، دروازه‌بان جوان استقلال روی هر دو گل مقصر بود. رضایی که از بازی با سپاهان در هفته شانزدهم لیگ به دلیل مصدومیت در ترکیب اصلی آبی‌پوشان قرار گرفته است از همان بازی اشتباه کرد و در شرایی که امید نورافکن از فاصله زیادی اقدام به شوت کردن کرد در دفع توپ اشتباه کرد و باعث شد استقلال عقب بیفتد.

در بازی با مس نیز او باز هم به اشتباه توپ را دفع کرد تا مهاجم مس به راحتی دروازه استقلال را باز کند. در اواخر این دیدار، مسی‌ها صاحب ضربه ایستگاهی شدند که باز هم اشتباه علیرضا رضایی در جایگیری باعث شد توپ برای دومین بار وارد دروازه استقلال شود. ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی استقلال به شدت از عملکرد رضایی عصبانی بود و به این بازیکن گفت که این چه مدل گل خوردن است.

سرمربی استقلال حتی از بهزاد غلامپور مربی گلرهای استقلال هم انتقاد کرد که چرا رضایی در سطح تیمی مثل استقلال باید چنین اشتباهی مرتکب شود. البته ناگفته نماند ساپینتو برای اینکه خیلی روحیه رضایی را پایین نیاورد در تمرین فردای همان بازی از او دلجویی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *