بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تردید یوونتوس برای تمدید با ستاره آرژانتینی

شک یوونتوس برای تمدید قرارداد دی ماریا

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۸:۲۱
یوونتوس ؛ شک یوونتوس برای تمدید قرارداد دی ماریا

مدیران باشگاه یوونتوس نسبت به تمدید قرارداد هافبک آرژانتینی خود تردید دارند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

باشگاه یوونتوس که تابستان اخیر آنخل دی‌ماریا را به عنوان بازیکن آزاد به خدمت گرفت، در حال بررسی شرایط است که آیا قرارداد جدیدی به این هافبک آرژانتینی پیشنهاد دهد یا خیر. هافبک پیشین تیم‌های رئال مادرید، منچستریونایتد و پاری‌سن‌ژرمن تابستان گذشته قراردادی یکساله با یووه امضا کرد که به واسطه آن دستمزد سالیانه 7.5 میلیون یورو دریافت می‌کند و بند پاداش‌هایی هم در قرارداد او وجود دارد.

دی‌ماریای 34 ساله اما این فصل نتوانسته هواداران یوونتوس را تحت‌تأثیر عملکرد خود قرار دهد، هرچند مصدومیت‌های او هم در این بین بی‌تأثیر نبوده است. او پس از پایان مسابقات جام جهانی 2022 قطر که با آرژانتین به قهرمانی رسید، دو گل برای بانوی پیر به ثمر رسانده و یک پاس‌گل هم ساخته است.

بر اساس گزارش روزنامه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت»؛ مدیران باشگاه یوونتوس نسبت به تمدید قرارداد آنخل دی‌ماریا تردید دارند. یوونتوس به دلیل تخلفات مالی زیر ذره‌بین نهادهای قضایی ایتالیا است و تا به اینجای کار با کسر 15 امتیازی مواجه شده که همین باعث شده تا این تیم به رده‌های پایین جدول رده‌بندی سری A سقوط کند.

با این شرایط اگر یوونتوس نتواند سهمیه حضور در بازی‌های اروپایی را کسب کند، احتمال جدایی بازیکنانی از این تیم وجود دارد و درآمدهای این باشگاه نیز کاهش پیدا خواهد کرد. با این شرایط ارائه پیشنهادی مشابه پیشنهاد سال گذشته به دی‌ماریا نیز دشوار خواهد بود.

این هافبک آرژانتینی این فصل در 16 بازی برای بیانکونری به میدان رفته و آمار 3 گل‌زده و 5 پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *