بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

هم‌تیمی شدن مسی و بوسکتس منتفی شد

عدم توافق مالی بین باشگاه اینتر میامی و سرخیو بوسکتس برای عقد قرارداد

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۷:۵۵
سرخیو بوسکتس

موندودپورتیوو امروز نوشت که سرخیو بوسکتس در مذاکراتش با اینتر میامی به نتیجه نرسیده و برخلاف قرار قبلی با مسی به این باشگاه نخواهد رفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

موندودپورتیوو امروز نوشت که سرخیو بوسکتس در مذاکراتش با اینتر میامی به نتیجه نرسیده و برخلاف قرار قبلی با مسی به این باشگاه نخواهد رفت.

به گزارش پارس فوتبال، بارسلونا که نتوانست در انتقالات زمستانی به دلیل مشکلات مالی بازیکنی جدید بخرد، این روزها روی تمدید قرارداد چند بازیکن خود از جمله سرجی روبرتو و سرخیو بوسکتس تمرکز کرده است. موضوع ثبت قرارداد رونالد آرائوخو و مارکوس آلونسو نیز دیگر دغدغه مدیران باشگاه است.

طبق ادعای موندودپورتیوو، با توصیه ژاوی بارسلونا اصرار به حفظ بوسکتس دارد و در حال مذاکره با کاپیتان است تا از جدایی منصرف شده و قراردادش را تمدید کند. در حال حاضر به نظر می رسد تصمیم بوسکتس به جدایی باشد و گفته می شود او قصد دارد راهی اینترمیامی شود؛ باشگاه آمریکایی که احتمالا مقصد بعدی لیونل مسی نیز خواهد بود. موندو نوشته است که علی‌رغم شایعاتی مبنی بر انتقال بوسکتس به فوتبال عربستان و آمریکا، او در نهایت قراردادش را با بارسا تمدید خواهد کرد.

دو ماه پیش شایعاتی در مورد اینکه بوسکتس و مسی با یکدیگر برای پیوستن به اینتر میامی صحبت کرده اند، منتشر شد ولی موندودپورتیوو معتقد است این اتفاق به دلیل مسائل مالی رخ نخواهد داد و بوسکتس در گفت و گو با اینتر میامی به توافق مالی نرسیده است. امروز ژاوی نیز در مورد تمدید قرارداد بوسکتس گفت که تصمیم نهایی با خودش است و بسیار خوشحال خواهد شد اگر او ماندنی شود. باید دید در نهایت بوسکتس چه تصمیمی برای آینده‌اش خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *