بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کنایه آتشین اسطوره استقلال به سرمربی آبی ها

فرشاد فلاحت‌زاده : باید جلوی جنجال‌ های ریکاردو ساپینتو را گرفت

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۹:۵۰
فرشاد فلاحت‌زاده پیشکسوت استقلال درباره این تیم صحبت کرد

فرشاد فلاحت‌زاده پیشکسوت استقلال گفت : این مربی خارجی را چند بازی محروم و جریمه نقدی کردند، اما اصلاً کارساز نبود و در این فصل چند بار دست به این کارها زده است و باید قوانین سخت‌گیرانه‌ای را برای این مربیان غیرقابل کنترل اتخاذ کنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فرشاد فلاحت‌زاده پیشکسوت استقلال درباره پیروزی تیم فوتبال استقلال مقابل مس کرمان در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت:

بازیکنان استقلال مقابل مس بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و توانستند ۳ امتیاز ارزشمند را بگیرند. استقلال در این دیدار محکوم به برد بود تا در کورس قهرمانی بماند. قرار گرفتن در جمع مدعیان قهرمانی لیگ برتر به استقلال روحیه و انگیزه داد تا رقابت را جدی‌تر از گذشته به پیش ببرد.

وی در مورد حواشی دیدار استقلال و مس کرمان عنوان کرد:

این بازی حاشیه‌های زیادی داشت و اکثر این حواشی روی نیمکت استقلال رقم خورد. مثل اینکه داستان‌های ساپینتو تمامی ندارد و مقصر به وجود آمدن حاشیه او بوده است. این شلوغی در کنار زمین روی بازیکنان تأثیر منفی می‌گذارد. تمام حواس بازیکنان به جای اینکه روی بازی‌شان باشد، به خاطر دردسرهای ساپینتو تمرکزشان به هم می‌خورد.

کارشناس فوتبال اضافه کرد:

حرکات ساپینتو کنار زمین برای تماشاگران حریف تحریک آمیز بود و جنجال به پا کرد. استقلال یک باشگاه بزرگ و با قدمت در ایران است و این حرکات از شأن و شخصیت مربیان به دور است. نباید در هر بازی استقلال اینهمه حاشیه به وجود بیایید. مدیریت باشگاه باید با تدابیری جلوی این کارهای سرمربی خارجی تیم را بگیرد. اگر این مربی باتجربه است چطور دست به این حرکات زننده می‌زند و کنترل خودش را از دست می‌دهد؟

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که آیا باید برای جلوگیری از این رفتار مربیان جریمه‌ای لحاظ شود، تصریح کرد:

این مربی خارجی را چند بازی محروم و جریمه نقدی کردند، اما اصلاً کارساز نبود. در این فصل چند بار دست به این کارها زده است و باید قوانین سخت‌گیرانه‌ای را برای این مربیان غیرقابل کنترل اتخاذ کنند تا بدین گونه جلوی رفتارهای نامعقول برخی از مربیان را بگیرند. این رفتارهای زننده را که در تلویزیون نشان می‌دهد به طور حتم غیرفرهنگی است و نوجوانان و جوانانی که این بازی‌ها می‌بینند، تأثیر منفی روی آنها خواهد گذاشت. به نظرم این رفتارهای ناشایست فوتبال را با اینگونه مسائل و مشکلات ناپاک می‌کند.

وی در مورد بازی هفته نوزدهم استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان تاکید کرد:

استقلال در هفته نوزدهم در ورزشگاه آزادی میزبان نفت مسجدسلیمان است، به طور حتم تمام بازی‌ها سخت است و هر دیدار حکم فینال را دارد. اگر استقلال می‌خواهد دوباره قهرمان لیگ شود نباید امتیاز از دست بدهد و همچنان روند پیروزی‌ها خود را حفظ کند. نباید هیچ بازی را دست کم گرفت و حداکثر امتیازات را به دست آورد تا در کورس قهرمانی ماند.

فلاحت‌زاده در خصوص درخشش مهدی قایدی در دیدار با مس کرمان خاطرنشان کرد:

قایدی به دلیل عدم حضورش در جام جهانی با افت روحی و روانی مواجه شد و بعد از اینکه کی‌روش او را به تیم ملی دعوت نکرد به شوک فرو رفت. خوشبختانه بعد از هفته‌ها مهدی به روزهای خوبش بازگشت و ۲ گل زیبا را در بازی مقابل مس کرمان زد و بسیار موثر بازی کرد. او بازیکن توانمند و خوبی است، باید قدر خودش را بیشتر بداند و مطمئناً بهتر از این هم بازی خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *