بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مانوئل نویر باعث عصبانیت الیور کان شد !

اولیور کان : نویر باید به ارزش‌های بایرن احرام بگذارد

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۰:۵۳
بایرن مونیخ ؛ اولیور کان : نویر باید به ارزش‌های بایرن احرام بگذارد

اولیور کان، مدیر بایرن مونیخ، از اظهارات مانوئل نوبر درباره اخراج تونی تاپالوویچ به شدت آزرده خاطر شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

درگیری تاپالوویچ و یولیان ناگلزمان باعث شد که مدیران بایرن مونیخ باشگاه تصمیم به قطع همکاری با مربی دروازه‌بان‌های این تیم بگیرند.
این مربی رابطه بسیار نزدیکی با نویر داشت و در واقع مربی خصوصی او به حساب می‌آمد که در طی بیشتر از یک دهه اخیر روی عملکرد این بازیکن به صورت اختصاصی کار کرده بود و حالا جدایی او باعث ناراحتی نویر شده است.
او روز گذشته در مصاحبه‌ای مدعی شده بود که رفتار باشگاه بایرن مونیخ را درک نمی‌کند و ادعاهای مطرح شده علیه تاپالوویچ را کاملا رد کرد. او برکناری این مربی را کاملا نادرست خواند.
اظهارات نویر چندان به مذاق کان خوش نیامده و او در این باره به dpa گفت:

«حرفی که مانوئل در مصاحبه‌هایش درباره تاپالوویچ زده از نظر جایگاه او به عنوان کاپیتان درست نیست و او باید به ارزش‌های بایرن به عنوان کاپیتان احترام بگذارد! علاوه بر این، مطرح کردن این اظهارات در حال حاضر کار درستی نیست چون ما دیدارهای مهمی در پیش داریم.»

او با اشاره به رابطه نزدیک نویر و این مربی اظهار داشت:

«من درک می‌کنم که از نظر شخصی تحت تاثیر این اتفاق قرار گرفته است. ما تا حدی این موضوع را درک می‌کنیم اما ما حتی وقتی در حال توضیح این موضوع به او بودیم، این شرایط را در نظر گرفتیم. این کار آسان نبود اما بهترین اتفاق برای تیم همین بود.»

این اسطوره فوتبال آلمان درباره تجربه مشابهی که داشت اضافه کرد:

«من هم در سال 2004 در تیم ملی با همین وضعیت روبرو شدم. رفتار درستی از سوی فدراسیون فوتبال با سپ مایر نشد و آنها جدا شدند. من سال‌ها با سپ کار کرده بودم و رابطه خیلی خوبی داشتیم. از این تصمیم عصبانی و ناراحت بودم اما به اهداف مشترک فکر کردم و این احساسات را شخصی نگه داشتم. مانوئل حالا کاری کاملا متضاد با من انجام داد. ما باید با دقت درباره این موضوع حرف بزنیم تا همه چیز روشن شود.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *