بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سناریوی بی‌رحمانه یوونتوس برای پوگبا

تلاش عجیب یوونتوس برای فروش سریع تر یا فسخ قرارداد پل پوگبا

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ | ۲۲:۵۵
تلاش عجیب یوونتوس برای فروش سریع تر یا فسخ قرارداد پل پوگبا

بر اساس گزارش‌هایی عجیب اما واقعی، باشگاه یوونتوس در حال بررسی شرایط فروش پل پوگبا یا حتی فسخ قرارداد اوست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نظر می‌رسد که پایان پل پوگبا در یوونتوس خیلی دوستانه رقم نخورد.

به گزارش پارس فوتبال، بر اساس گزارش‌هایی عجیب اما واقعی، باشگاه یوونتوس در حال بررسی شرایط فروش پل پوگبا یا حتی فسخ قرارداد اوست. این هافبک 29 ساله فرانسوی جولای 2022 از منچستریونایتد به یوونتوس بازگشت.

با این حال او طی هفت ماه اخیر به دلیل مصدومیت‌های متعدد نتوانست برای بانوی پیر به میدان برود. پوگبا پس از آسیب زانو، نیاز به جراحی داشت و سپس به دلیل کشیدگی ران، جام جهانی 2022 قطر را از دست داد.

پس از اینکه نام او بعد از مدت‌ها در لیست یوونتوس مقابل مونزا قرار گرفت، مکس آلگری اعلام کرد که این بازیکن هنوز از دردی عضلانی رنج می‌برد که بازگشت مورد تاییدش را با تاخیر مواجه خواهد کرد.

حالا دیلی میل به اسنادی دست یافته و مدعی است که باشگاه یوونتوس در حال بررسی امکان خروج این بازیکن در تابستان پیش روست. فسخ قرارداد 130 هزار پوندی در هفته که تا سال 2026 اعتبار دارد، دیگر سناریویی است که اگرچه غیر ممکن، اما به عنوان احتمالی دیگر که یووه آن را بررسی می‌کند، یاد می‌شود.

تا دسامبر سال گذشته، پوگبا بدون انجام حتی یک بازی برای یوونتوس، 2.9 میلیون پوند از باشگاه ایتالیایی دریافت کرده است. او طی چهار فصل (2012 تا 2016) به چهار قهرمانی سری آ دست یافت و سپس با 89 میلیون به یونایتد برگشت. ملی‌پوش فرانسوی بعد از ترک اولدترافورد دوباره تصمیم به حضور در یووه گرفت، اما این بازگشت خیلی موفقیت‌آمیز نبود و حالا در آستانه یک پایان نه چندان دوستانه قرار دارد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *