بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آتیش بازی ستاره قرضی آرسنال در لیگ فرانسه ؛ مهارت های چشمگیر بالوگان + فیلم

گل ها و مهار های برتر بالوگان در رنس 2022/2023

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ | ۲۱:۱۵


فولارین بالوگان، بازیکن قرضی آرسنال در رنس، شب گذشته موفق شد اولین هت تریکش را در دیدار برابر لوریان به ثبت برساند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بالوگان از زمان پیوستن به رنس توانسته نمایش درخشانی را در ترکیب این تیم ارائه کند و توجه بسیاری را به توانایی و استعدادش جلب کند.
این بازیکن 21 ساله روز یکشنبه موفق شد گل مساوی دیرهنگام تیمش را در دیدار برابر پاری سن ژرمن به ثمر برساند و شب گذشته هم همچنان به روند گلزنی درخشانش در رقابت‌های این فصل لیگ فرانسه ادامه داد.
او موفق شد شب گذشته در جریان پیروزی 2-4 رنس برابر لوریان سه گل زیبا و تماشایی را به ثمر برساند و حالا آمار درخشان 14 گل تنها در 20 بازی لیگ فرانسه را به نام خودش ثبت کرده است.

این هت تریک باعث شد که بالوگان بالاتر از بازیکنان بزرگ حاض در این رقابت‌ها مانند لیونل مسی، کیلیان امباپه و نیمار در صدر جدول برترین گلزنان لیگ فرانسه قرار بگیرد. امباپه نیز با یک گل کمتر از او در جایگاه دوم قرار دارد. این در حالی است که لیونل مسی با هشت گل زده در رده دوازدهم ایستاده است.
در واقع آمار او به حدی خوب بوده که تنها هری‌کین و ارلینگ هالند هستند که در رقابت‌های باشگاهی این فصل اروپا بیشتر از این بازیکن موفق به گلزنی شده‌اند.
نمایش درخشان بالوگان باعث شده که بسیاری از هواداران آرسنال به بازگشت او به این تیم پس از پایان مهلت قرارداد قرضی‌اش با رنس امیدوار باشند.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *