بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

نگرانی رئال: ستاره انگلیسی لیورپول را ترجیح می‌دهد

نگرانی مدیران رئال مادرید از علاقه جود بلینگام به لیورپول

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۷:۴۲
نگرانی مدیران رئال مادرید از علاقه جود بلینگام به لیورپول

علاقه جود بلینگام ستاره انگلیسی دورتموند، به حضور در لیورپول باعث نگرانی شدید مدیران رئال مادرید شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علاقه جود بلینگام ستاره انگلیسی دورتموند، به حضور در لیورپول باعث نگرانی شدید مدیران رئال مادرید شده است.

به گزارش پارس فوتبال، مدیران رئال مادرید از چند هفته قبل تلاش برای به خدمت گرفتن بلینگام در پنجره تابستانی سال آینده را آغاز کرده بودند و مذاکراتی نیز در این باره انجام شده بود.

آنها امیدوار بودند که بتوانند این بازیکن را با پیشنهاد خوبی که ارائه می‌کنند برای حضور در سانتیاگو برنابئو راضی کنند و بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی نیز از علاقه این بازیکن به پوشیدن پیراهن رئال مادرید خبر داده بودند.

اما حالا به نظر می‌رسد که شرایط فرق کرده و احتمال این که لیورپول بتواند این باشگاه را در رقابت برای جذب این هافبک انگلیسی شکست دهد بسیار زیاد است.

خورخه پیکون، خبرنگار اسپانیایی، مدعی شده که خانواده بلینگام علاقه زیادی به حضور او در لیگ برتر دارند و معقتد هستند که او راحت‌تر می‌تواند با شرایط این لیگ سازگار شود.

نکته دیگر مدنظر نزدیکان این بازیکن این است که حضور در رئال مادرید در سن 19 سالگی شاید برای او زود باشد و این فرصت را خواهد داشت که چند سال بعد این پیراهن را به تن کند.این موضوع باعث نگرانی شدید مدیران رئال شده، چرا که گزینه جایگزین آنها برای جود بلینگام نیز انزو فرناندز بود که در آخرین ساعات پنجره زمستانی به چلسی پیوست و حالا آنها ممکن است با مشکلی جدی برای تقویت خط میانی این تیم در فصل آینده روبرو شوند.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *