بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ماینتس 0-4 بایرن: تلافی لیگ در جام حذفی درآمد

پیروزی بی دردسر بایرن مونیخ برابر ماینتس در جام حذفی آلمان با 4 گل

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ | ۹:۵۸
پیروزی بی دردسر بایرن مونیخ برابر ماینتس در جام حذفی آلمان با 4 گل

بایرن مونیخ با پیروزی 4-0 در خانه ماینتس به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی آلمان صعود کرد. بایرن اخیرا در بوندسلیگا نتایج خوبی نمی گرفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بایرن مونیخ با پیروزی 4-0 در خانه ماینتس به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی آلمان صعود کرد.

به گزارش پارس فوتبال، شاگردان یولیان ناگلزمان که در هر سه دیدارشان در بوندس‌لیگا در سال جدید به تساوی رسیده بودند، دیشب در جام حذفی در خانه ماینتس نمایش بهتری داشتند و توانستند به یک پیروزی پرگل برسند.

بایرنی‌ها بازی را هجومی آغاز کردند و در همان دقایق ابتدایی چند موقعیت خوب داشتند که نتوانستند از آنها استفاده کنند، اما سرانجام در دقیقه 17 به گل رسیدند. روی حرکت خوب ژوائو کانسلو، خرید جدید بایرنی‌ها، و ارسال او به دهانه دروازه بود که اریک ماکسیم چوپو موتینگ با یک ضربه والی دیدنی کار را تمام کرد.

برتری بایرن بعد از این گل ادامه پیدا کرد و در دقیقه 30 این تیم به گل دوم رسید. این بار توماس مولر بود که در نقش گل‌ساز ظاهر شد و پاس او را جمال موسیالا با یک شوت محکم که به تیر دروازه هم برخورد کرد، به گل دوم بایرن تبدیل کرد.

فشار بایرنی‌ها ادامه داشت و در دقیقه 38 ضربه آزاد یوشوا کیمیش به تیر دروازه ماینتس برخورد کرد؛ اما تلاش بازیکنان این تیم برای رسیدن به گل سوم در همان نیمه اول نتیجه داد و در دقیقه 44، لروی سانه حساب کار را 3-0 کرد. روی یک پاس به پشت مدافعان ماینتس بود که چوپو موتینگ با یک حرکت دیدنی توپ را به لروی سانه رساند و او هم در موقعیت تک به تک، گل سوم را به نام خود کرد. نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.

پیروزی بی دردسر بایرن مونیخ برابر ماینتس در جام حذفی آلمان با 4 گل

در نیمه دوم هم این بایرنی‌ها بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند و موقعیت‌های بهتری روی دروازه حریف ایجاد کردند. اما در باز کردن دروازه حریف توفیقی نداشتند.

در دقیقه 81 بود که بو اسونسون، سرمربی ماینتس، به دلیل توهین به داور چهارم از کنار زمین اخراج شد و دو دقیقه بعد، بایرن مونیخ به گل چهارم رسید. این بار ارسال کیمیش به دهانه دروازه را آلفونسو دیویس با ضربه سر تبدیل به گل کرد.

در دقایق پایانی، الکساندر هک از ماینتس به دلیل دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد تا این تیم 10 نفره شود. اما این اتفاق تاثیری در نتیجه نداشت و بازی با همان چهار گل به سود بایرن به پایان رسید.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *