بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ستاره استقلال خیال هواداران آبی را راحت کرد

عزیزبک آمانوف در استقلال ماندنی شد

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ | ۲۱:۰۰
عزیزبک آمانوف در تیم استقلال ماندنی شد

عزیزبک آمانوف هافبک ازبکستانی تیم فوتبال استقلال با وجود اینکه برای دومین بار در لیست خروج قرار گرفت، حاضر به فسخ قراردادش با این تیم نشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

عزیزبک آمانوف هافبک جوان و ازبکستانی استقلال یکی از عجیب‌ترین بازیکنان خارجی بوده که به فوتبال ایران آمده است. این بازیکن نیم فصل دوم فصل گذشته توسط فرهاد مجیدی به استقلال آمد. آمانوف خیلی زود جای خود را در بین هواداران استقلال باز کرد ولی رفته رفته نیمکت‌نشین شد.

مجیدی در برهه‌ای از فصل درباره نیمکت‌نشینی آمانوف گفته بود: «این بازیکن به دلیل اینکه در ماه رمضان روزه می‌گرفت، به لحاظ بدنی افت کرده است». در ادامه، آمانوف خیلی به بازی گرفته نمی‌شد و جایی در ترکیب نداشت.

با حضور ریکاردو ساپینتو، به نظر می‌رسید آمانوف بتواند بیشتر خودش را نشان دهد اما سرمربی پرتغالی استقلال پس از پایان تمرین آماده‌سازی پیش فصل، این بازیکن را در لیست خروج قرار داد. آمانوف به دلیل اینکه یک فصل دیگر با استقلال قرارداد داشت، حاضر به فسخ قراردادش نشد تا مدیران وقت استقلال از ساپینتو بخواهند او را حفظ کند. ساپینتو در بیشتر بازی‌های این فصل آمانوف را حتی در لیست 18 نفره قرار نداد و تنها یک بار به مدت 5 دقیقه به هافبک ازبکستانی بازی داد.

هواداران استقلال فشارهای زیادی به کادرفنی وارد کردند که چرا آمانوف با وجود تکنیک خوب و خلاء آبی‌پوشان از داشتن بازیکن بازیساز بازی نمی‌کند. ساپینتو در یکی از نشست‌های خبری خود با اشاره به عملکرد ضعیف آمانوف در تمرینات اعلام کرد «او چه روزمه خوبی داشته است که بخواهد بازی کند»؟ اظهارنظر صریح سرمربی استقلال درباره یک بازیکن تعجب خیلی‌ها را در پی داشت.

عزیزبک آمانوف هم بدون هیچ گونه اعتراضی به وضعیت خودش در تمرینات شرکت می‌کرد. در نقل‌وانتقالات زمستانی، این بازیکن بار دیگر در لیست خروج ساپینتو قرار گرفت و مدیران استقلال از او خواستند به صورت قرضی یا قطعی به تیمی برود که بتواند بازی کند. ابتدا آمانوف راضی به این موضوع شد ولی روز پایانی نقل‌وانتقالات اعلام کرد دوست دارد بماند!

حداقل این بازیکن می‌توانست خودش را از این شرایط نجات دهد و به تیمی برود که بیشتر بازی کند. گفته می‌شود قرارداد امسال آمانوف چیزی حدود 350 هزار دلار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *