بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سنگ تمام ویژه اسطوره استقلال برای تیم ساپینتو

علی چینی : استقلال نیازی به جذب بازیکن ندارد

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۹:۳۵
علی چینی پیشکسوت استقلال درباره این تیم صحبت کرد

علی چینی پیشکسوت استقلال گفت : به نظر من استقلال نیاز به جذب بازیکن جدید ندارد و برخی از هواداران به هیچ‌عنوان نباید مدیریت، کادر فنی و بازیکنان را تحت فشار قرار داده و به آنها استرس وارد کنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علی چینی پیشکسوت استقلال درخصوص شرایط استقلال پس از پیروزی برابر ملوان گفت:

استقلال به دلیل مشکلات مالی و برخی مشکلات درون تیمی آشفته‌حال بود ولی این برد کمک زیادی به استقلال کرد تا بتواند وضعیت خودش را در جدول بهتر کند. قبلاً گفته بودم پرسپولیس تیم شکست‌ناپذیری نیست و مطمئن هستم که در باز‌ی‌های آینده هم شکست خواهد خورد ولی مهم این است که استقلال بتواند خوب امتیاز بگیرد تا فاصله‌اش را با صدر جدول کمتر کند.

مربی پیشین استقلال درباره کنار گذاشتن سیاوش یزدانی از استقلال تأکید کرد:

وقتی یزدانی به ملوان رفت و دوباره به استقلال برگشت با افت شدید مواجه شد و در چند بازی هم که امسال به میدان رفت اشتباهاتی داشت که جالب نبود و این اشتباهات در بازی با سپاهان تکمیل شد.  سرمربی مختار است تا بازیکن را کنار بگذارد.

چینی درخصوص برخی انتقادهای صورت‌گرفته از علی فتح‌الله‌زاده در مورد عدم جذب بازیکن در فصل نقل و انتقالات گفت:

نمی‌دانم آنهایی که در فضای مجازی این جو را به راه می‌اندازند دنبال چه چیزی هستند. استقلال بدون شک یکی از پرمهره‌ترین تیم‌های لیگ برتر است و شما می‌بینید که چه نفراتی روی نیمکت این تیم حضور دارند و به آنها بازی نمی‌رسد. به نظر من استقلال نیاز به جذب بازیکن جدید ندارد و برخی از هواداران به هیچ‌عنوان نباید مدیریت، کادر فنی و بازیکنان را تحت فشار قرار داده و به آنها استرس وارد کنند. فتح‌الله‌زاده کارش را انجام می‌دهد و انتقاد از او در این زمینه درست نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *