بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

فوری ؛ عربستان میزبان جام ملت های 2027 شد

عربستان میزبان رسمی جام ملت های آسیا در سال 2027

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۷:۰۷
جام ملت های آسیا 2027

همان طور که پیش بینی می شد؛ از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا عربستان به عنوان میزبان جام ملت های آسیا 2027 معرفی شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

همان طور که پیش بینی می شد؛ از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا عربستان به عنوان میزبان جام ملت های آسیا 2027 معرفی شد.

به گزارش پارس فوتبال، سی‌وسومین کنگره کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) امروز در منامه بحرین برگزار و تصمیماتی درباره مسائل مختلف فوتبال قاره کهن گرفته شد. با تأیید فدراسیون‌های کشورهای آسیایی، عربستان میزبانی مسابقات جام ملت‌های آسیا 2027 را از آنِ خود کرد.

جالب اینجاست عربستان برای تصاحب این امتیاز چهار رقیب را پیش روی خود می‌دید. ایران، قطر، ازبکستان و هند. قطر با انتخاب به عنوان میزبان جام ملت‌ها در سال 2023 کار عربستان را برای رسیدن به امتیاز میزبانی در سال 2027 راحت کرد و پیش از این سمینار ایران هم از نامزدی برگزاری این بازی‌ها انصراف داد.

عربستان در سال‌های اخیر با برگزاری بازی‌های مختلف باشگاهی در لیگ قهرمانان آسیا نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا را برای برگزاری مسابقات جام ملت‌ها جلب و به تازگی هم با جذب کریستیانو رونالدو همه نگاه‌ها را در فوتبال جهان متوجه خود کرد. برگزاری جام ملت های آسیا 2027 یکی از گام‌های اصلی عربستان برای برگزاری مسابقات بین المللی است و قصد دارد در آینده امتیاز میزبانی جام جهانی را همانند قطر از آن خود کند.

هم چنین با اعلام این خبر مشخص شد که مشارکت عراقی‌ها با عربستان در برگزاری جام ملت‌ها خبری دور از واقعیت بود. عراق به تازگی مسابقات جام خیلج فارس را برگزار کرد. این اولین بار است که عربستان جام ملت‌های آسیا را برگزار می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *