بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

جنگ برزیلی‌ها در اصفهان، چشم در برابر چشم!

تقابل جذاب 4 برزیلی در دیدار فردای سپاهان و گل گهر سیرجان در اصفهان

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۱:۰۳
تقابل جذاب 4 برزیلی در دیدار فردای سپاهان و گل گهر سیرجان در اصفهان

تیم فوتبال سپاهان اصفهان فردا در ورزشگاه نقش جهان میزبان گل گهر خواهد بود تا تقابل تیم‌های رده دوم و سوم جدول بین شاگردان مورایس و قلعه‌نویی برگزار شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دیدار روز آینده سپاهان مقابل گل گهر با حضور چهار بازیکن برزیلی در لیست دو تیم برگزار خواهد شد.

به گزارش پارس فوتبال، تیم فوتبال سپاهان اصفهان فردا در ورزشگاه نقش جهان میزبان گل گهر سیرجان خواهد بود تا تقابل تیم‌های رده دوم و سوم جدول بین شاگردان مورایس و قلعه‌نویی برگزار شود.

حساس‌ترین بازی هفته در شرایطی برگزار خواهد شد که دو تیم علاوه بر در اختیار داشتن یک بازیکن سابق تیم مقابل در ترکیب خود، از شرایط برابری در استفاده از بازیکنان برزیلی نیز برخوردارند به طوری که هر دو تیم دو بازیکن برزیلی در لیست خود در اختیار دارند.

کیروش استنلی و وسلی گومز، بازیکنان برزیلی این فصل گل‌گهر هستند که بسته به نظر کادر فنی دقایق متفاوتی در زمین بودند. کیروش استنلی در شانزده بازی از هفده مسابقه تیمش در این فصل به میدان رفته و یک گل برابر نفت مسجد سلیمان و سه پاس گل برابر همین تیم، فولاد و هوادار به ثبت رسانده است و وسلی نیز در ده بازی که برای تیمش در مجموع 355 دقیقه بازی کرده، یک پاس گل برابر ذوب‌آهن به جا گذاشته است.

در آن سوی میدان، با رفتن رناتو داسیلویرا، سپاهانی‌ها با جذب ایگور کاتاتو، یک برزیلی دیگر به ترکیب خود اضافه کردند تا در کنار نیلسون جونیور، زوج برزیلی‌های طلایی‌پوشان حفظ شود. با توجه به مشارکت کاتاتو در تمرینات گروهی سپاهان و البته قرار داشتن این بازیکن در شرایط بازی احتمالا او هم فردا برای دقایقی در ترکیب تیمش به میدان خواهد رفت تا به این ترتیب شاهد دوئل برزیلی‌ها در اصفهان باشیم.

دسته بندی ها : اخبار داغ , لیگ برتر
برچسب ها : ,

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *