بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تکلیف آینده راموس در پی اس جی چه می شود؟

موکول شدن تعیین تکلیف پاری سن ژرمن با سرخیو راموس به پس از دیدار با بایرن

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۷:۲۰
سرخیو راموس

در فرانسه ادعا می کنند که پی اس جی پس از بازی برابر بایرن مونیخ در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، در مورد آینده سرخیو راموس تصمیم‌گیری خواهد کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در فرانسه ادعا می کنند که پی اس جی پس از بازی برابر بایرن مونیخ در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، در مورد آینده سرخیو راموس تصمیم‌گیری خواهد کرد.

به گزارش پارس فوتبال، سرخیو راموس در پایان فصل بازیکن آزاد است و از همین ژانویه می تواند با باشگاه‌های خواهانش وارد مذاکره شود ولی مدافع اسپانیایی خواهان ماندن در پی اس جی است هرچند در باشگاه هنوز برای ارائه تمدید قرارداد به او مطمئن نیستند. طبق ادعای لوپاریزین، پی اس جی همه چیز را به پس از بازی یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان برابر بایرن موکول کرده است.

25 بهمن و 17 اسفند، پاری سن ژرمن و بایرن در دو بازی رفت و برگشت به مصاف هم خواهند رفت و برنده راهی دور بعد می شود. راموس که در فصل جاری توانسته به بازیکن ثابت پی اس جی تبدیل شود، 30 مارس قدم در 37 سالگی خواهد گذاشت و برخی کارشناسان معتقدند او برای ادامه فوتبالش در پی اس جی بیش از اندازه پیر است و پاریس باید رو به مدافعان جوان‌تر بیاورد. به همین دلیل است که پی اس جی قصد جذب میلان اشکرینیار را دارد و گفته می شود انتقال او در تابستان قطعی است.

راموس تا به اینجا در 26 بازی برای پی اس جی 2182 دقیقه در میدان بوده و تنها سه بازی را از دست داده است. او در هر 6 بازی لیگ قهرمانان پی اس جی به میدان رفته است. لوپاریزین نوشته است که اگر پی اس جی به راموس پیشنهاد تمدید ندهد، آینده این بازیکن یا در لیگ آمریکا خواهد بود یا به النصر عربستان خواهد رفت.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *