بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پیام دنی آلوز از زندان: از هیچ چیز نمی‌ترسم

دنی آلوز : از هیچ چیز نمی‌ترسم. هرچه پیش آید را قبول خواهم کرد

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۶:۱۹
دنی آلوز

دنی آلوز که در زندان برایانز 2 بارسلونا حبس است، در صحبت با زندانیان دیگر گفته است که از چیزی نمی ترسد و خودش را آماده هر اتفاقی کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دنی آلوز که در زندان برایانز 2 بارسلونا حبس است، در صحبت با زندانیان دیگر گفته است که از چیزی نمی ترسد و خودش را آماده هر اتفاقی کرده است.

به گزارش پارس فوتبال، دنی آلوز، ستاره سابق بارسلونا، از 10 روز پیش و به اتهام تعرض جنسی به یک زن جوان در باشگاهی شبانه در بارسلونا در زندان به سر می برد. او ابتدا در زندان برایانز 1 بارسلونا حضور داشت ولی سپس به زندان کوچکتر برایانز 2 منتقل شد.

طبق گزارش نشریه لاونگواردیا، مسئولان زندان در مورد آلوز تبعیض قائل نمی‌شوند و همان رفتاری با او می‌شود که با دیگر زندانیان دارند. مایکا ناوارو، خبرنگار لاونگواردیا، گزارش داده است که آلوز در همین مدت اندک به خوبی توانسته خود را با شرایط زندان وفق بدهد و رابطه ای دوستانه بین او و دیگر زندانیان ایجاد شده است.

ناوارو به نقل از چند زندانی نوشته است که آلوز در صحبت های خود با آنها گفته است از هیچ چیز نمی‌ترسد:

15 ساله بودم که از خانه رفتم و زندگی مستقلی را شروع کردم. در زندگی ام روزهای دشوار زیادی داشتم و با موانع سختی روبرو شدم و همه را پشت سر گذاشتم و این هم یک چالش سخت جدید است و آن را نیز پشت سر می‌گذارم. از هیچ چیز نمی‌ترسم و هراسی از آنچه که قرار است در مورد من رخ بدهد نیز ندارم. هرچه پیش آید را قبول خواهم کرد.

آلوز همچنین تاکید دارد که هر کاری کرده با رضایت طرف مقابل بوده و اسیر یک توطئه شده است. او البته وقتی با سوالات بیشتر در مورد آن شب روبرو می‌شود، همه را بی پاسخ می گذارد.

همچنین کریستوبال مارتل، وکیل آلوز، این روزها در تلاش است تا حکم آزادی موقت او را بگیرد و آلوز در خانه‌اش در بارسلونا و با قید وثیقه تا زمان برگزاری دادگاه حبس شود.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *