بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ستاره دربی کرمان معرفی شد ؛ یک نام غیرمنتظره

درخشش امین قاسمی‌نژاد در دیدار گل گهر و مس رفسنجان با یک گل و یک پاس گل

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۱:۴۲
امین قاسمی‌نژاد

امین قاسمی‌نژاد مهاجم گل‌گهر سیرجان در دربی کرمان نمایش درخشانی از خود برای فرار از شکست تیمش به جا گذاشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

امین قاسمی‌نژاد مهاجم گل‌ گهر سیرجان در دربی کرمان نمایش درخشانی از خود برای فرار از شکست تیمش به جا گذاشت.

به گزارش پارس فوتبال، دربی کرمان در شرایطی با تساوی به پایان رسید که شاگردان امیر قلعه‌نویی تا لحظات پایانی در آستانه شکست قرار داشتند.

با این حال بعد از اینکه مس رفسنجان با دو گل از حریف عقب افتاد، یک بازگشت بزرگ به جا گذاشتند و توانستند با تساوی بازی را به پایان برسانند؛ آن هم مقابل حریفی که برترین خط دفاعی لیگ را تا این هفته همچنان در اختیار خود دارد.

امین قاسمی‌نژاد در این جدال بزرگ که از حیث دربی برای دو تیم از اهمیت بالایی برخوردار بود، نقش ویژه‌ای برای فرار تیمش از شکست به جا گذاشت. مهاجم باتجربه گل گهر سیرجان که در بازی برابر استقلال یک اشتباه بزرگ داشت تا از نظر روحی تحت فشار قرار داشته باشد، به خوبی در این بازی توانست توانایی خود را به اثبات برساند. او ابتدا از روی نقطه پنالتی بازی را به تساوی کشاند و در شرایطی که مس رفسنجان تنها ثانیه‌هایی با برتری فاصله داشت با یک پاس گل، تیمش را در مسیر دستیابی به امتیاز این جدال و ادامه حضور در جمع مدعیان لیگ قرار داد.

قاسمی نژاد که در نقل و انتقالات زمستانی نیز در اخبار مربوط به احتمال حضور در تیمی دیگر قرار داشت، با اعتمادی که از سوی امیر قلعه نویی متوجه خود دید، در دربی کرمان مرد اول تیمش با یک گل و یک پاس گل لقب گرفت و این‌چنین خود را آماده دیدارهای آتی کرد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *