بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

طعنه لاتزیو به رم: کارداشیان خاطرات را زنده کرد!

اشاره کنایه آمیز لاتزیو به شکست های سریالی رم برابر این تیم با تصویر کیم کارداشیان

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۰:۲۷
لاتزیو

باشگاه لاتزیو با انتشار ویدیویی به تصویری از کیم کارداشیان، چهره شناخته شده آمریکایی، با پیراهن قدیمی رم واکنش نشان داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

باشگاه لاتزیو با انتشار ویدیویی به تصویری از کیم کارداشیان، چهره شناخته شده آمریکایی، با پیراهن قدیمی رم واکنش نشان داد.

به گزارش پارس فوتبال، رقابت در پایتخت ایتالیا به شدیدترین شکل ممکن در 24 ساعت شبانه روز و 365 روز سال ادامه دارد و این کار با توجه به ذات و شخصیت شوخ و کنایه زن مردم این شهر بسیار جالب‌تر از هر جای دیگری انجام می‌شود.

روز گذشته تصویری از کیم کارداشیان توسط پاپاراتزی‌ها منتشر شد که او را در حالی که پیراهن قرمز و زرد رنگ رم را به تن داشت نشان می‌داد و همین باعث شد که لاتزیو از فرصت استفاده کند و نسبت به این اتفاق واکنش نشان دهد.

به نظر می‌رسد که در دوره شبکه‌های اجتماعی دیگر قرار نیست هیچ اتفاقی از چشمان تیزبین کاربران دور بماند، خصوصا اگر این اتفاق پوشیدن پیراهن فصل 98-1997 رم توسط چنین چهره معروفی باشد.

این اتفاق از سوی بسیاری ارسال پاس گل برای لاتزیو بود تا بتواند دروازه خالی را باز کند و آنها هم از این فرصت نهایت استفاده را کردند. صفحه رسمی این باشگاه با انتشار ویدیویی با اشاره به این پیراهن نوشت:

از تو ممنونیم کیم! خاطرات ما را زنده کردی!

در واقع در آن فصل چهار دربی بین این دو تیم برگزار شد که تیم تحت هدایت سون گوران اریکسن در هر چهار دیدار به پیروزی رسید. این روند موفقیت‌آمیز ادامه پیدا کرد و آنها در نهایت موفق شدند در سال 2000 فاتح اسکودتو شوند. حضور چهره‌های بزرگ فوتبال ایتالیا مانند روبرتو مانچینی و پاول ندود در این تیم در این ویدیو به نمایش درآمده است.

آنها همچنین از آهنگ معروفی برای این ویدیو استفاده کردند که متعلق به گروه مانسکین است و به نوعی به دامیانو، خواننده اصلی این گروه، طعنه زدند. او یکی از حامیان متعصب تیم رم است و درگیری‌های پر تنش او با هواداران لاتزیو بسیار معروف بوده است.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *