بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

حمله پرسپولیسی ها به ستاره گل محمدی

خروجی باخت پرسپولیس؛ محاکمه علی نعمتی در فضای مجازی

نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۸ بهمن ۱۴۰۱ | ۲۱:۰۳
علی نعمتی

بازی دیروز فولاد و پرسپولیس دوباره این نظریه را تقویت کرد که علی نعمتی با وجود داشتن مشخصه‌های دفاعی نتوانسته بازیکنی کارآمد در سمت چپ دفاعی قرمزها باشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علی نعمتی ، مدافع وسط فصل گذشته پرسپولیس که این فصل در پست دفاع چپ به کار گرفته شده،  به عنوان مقصر اصلی باخت تیمش در اهواز شناخته شده چرا که روی صحنه گل، کلا بی‌خیال روبرتو تورس شده بود تا خرید لالیگایی فولاد، گل سه‌امتیازی بازی را بزند. گلی که باعث شد یحیی گل‌محمدی در همان نیمه اول دست به تعویض بزند و شیخ دیاباته را به جای نعمتی وارد زمین کند.

کامنت‌های هواداران پرسپولیس در فضای مجازی درباره نعمتی هم در نوع خود جالب توجه بوده است. به عقیده آنها، مدافع تیمشان نمی‌تواند در پست مدافع چپ برای پرسپولیس کارایی لازم را داشته باشد و فضا‌های خالی پشت سر او و عدم یارگیری مناسب در این قسمت از زمین موجب شد تا پرسپولیس مقابل فولاد نتیجه را واگذار کند.

نعمتی، فصل گذشته مدافعی بود که به همراه سیدجلال حسینی بیشترین حضور در ترکیب را ثبت کرد و با توجه به این آمار تصور می‌شد شاید بیشتر در پست دفاع میانی به کار گرفته شود اما یحیی گل‌محمدی با وجود داشتن گولسیانی و پورعلی‌گنجی به عنوان مدافع میانی، تصمیم گرفت از نعمتی در سمت چپ خط دفاعی تیمش استفاده کند و باید دید در ادامه فصل، سرمربی پرسپولیس چه تصمیمی برای این پست خواهد گرفت.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *