بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

گل های نجات بخش ستاره این روز های آرسنال + فیلم

گل ها و مهارت های برتر ادی انکتیا 2022/2023

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۸ بهمن ۱۴۰۱ | ۲۲:۳۰


گل ها و مهارت های برتر ادی انکتیا 2022/2023 را مشاهده نمایید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در این کلیپ برای شما گل ها و مهارت های برتر ادی انکتیا مهاجم باشگاه فوتبال آرسنال انگلیس در فصل 2022/2023 را آماده کرده ایم.


ادوارد کِدار انکتیا  (متولد ۲۰ مارس ۱۹۹۹) بازیکن فوتبال اهل انگلستان است که برای‌ باشگاه آرسنال بازی می‌کند.

انکتیا در لندن متولد شد و در لویشام بزرگ شد، کار خود را بعد از اینکه در ۹ سالگی در حالی که برای تیم هیلیفیلدرز لندن در جنوب شرقی لندن بازی می‌کرد، کار خود را با چلسی آغاز کرد. وی در سال ۲۰۱۵ توسط چلسی آزاد شد.

آرسنال
وی سپس به آکادمی آرسنال پیوست و در سطح جوانان برای این باشگاه بازی کرد. در طول فصل ۲۰۱۶–۱۷، انکتیا در ۱۶ بازی برای زیر ۱۸ سال ۱۵ گل به ثمر رساند در حالی که در ۲۶ بازی ۱۲ گل برای تیم زیر ۲۳ سال نیز ۱۲ گل به ثمر رساند. پس از آن فصل، انکتیا توسط آرسن ونگر برای سفر پیش فصل تیم بزرگسالان به استرالیا و چین فراخوانده شد.

در تاریخ ۲۸ سپتامبر ۲۰۱۷، انکتیا دوباره به تیم بزرگسالان فراخوانده شد، این بار برای بازی آرسنال در لیگ اروپا با باته بوریسوف. او در حالی که آرسنال با نتیجه ۴ بر ۲ پیروز شد، به عنوان جانشینی در دقیقه ۸۹ برای جو ویلوک حاضر شد. حضور بعدی وی تقریباً یک ماه بعد در مقابل نوریچ سیتی در جام اتحادیه به عنوان یک تعویض در دقیقه ۸۵ روی داد. او بعد از ۱۵ ثانیه با اولین لمس خود برای پیروزی در مسابقه، یک گل دیگر هم به ثمر رساند تا آن را برای توپچی‌ها بدست آورد. انکتیا در ژانویه ۲۰۱۹ در پنجره نقل و انتقالات برای انتقال به تیم آلمانی آگزبورگ آماده شد اما به دلیل مصدومیت دنی ولبک، انکتیا در آرسنال ماند.

او اولین گل خود در لیگ برتر را در آخرین روز از فصل در برابر برنلی در تاریخ ۱۲ مه ۲۰۱۹ به ثمر رساند. در ۲۹ مه، انکتیا در فینال لیگ اروپا ۲۰۱۸–۱۹ برابر چلسی جایگزین بدون استفاده بود و یک مدال نقره دریافت کرد.

 

 


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *