بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

عثمان دمبله و همان همیشگی + عکس

مصدومیت دمبله در دیدار برابر خیرونا

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۸ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۹:۴۸
بارسلونا ؛ مصدومیت دمبله در دیدار برابر خیرونا

در دقایق اولیه دیدار این تیم مقابل خیرونا مصدوم و تعویض شد تا به نگرانی جدیدی برای تیم ژاوی تبدیل شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بارسلونا، صدرنشین لالیگا، از دقایقی پیش در هفته نوزدهم لالیگا در خانه خیرونا به مصاف این تیم رفته است. دیدار دو تیم با تساوی بدون گل در نیمه اول به پایان رسید.

اما درحالی‌که تنها 24 دقیقه از شروع مسابقه گذشته بود، بارسا یکی از بازیکنان ثابت خود را از دست داد. عثمان دمبله که با دستور ژاوی در این بازی از ابتدا در پست وینگر چپ به میدان رفته بود، احساس ناراحتی کرد و در نهایت تعویض شد تا پدری به جای او وارد میدان شود.

در دقیقه 22 این مسابقه بود که اولین نشانه‌ها از آسیب‌دیدگی دمبله نمایان شد. این وینگر فرانسوی به سمت خط کناری زمین رفت و به نیمکت اطلاع داد که احساس درد می‌کند. او با لمس کردن عضلات چهارسر پای خود به نیمکت اشاره می‌کرد تا نشان دهد از این ناحیه احساس درد می‌کند.

دو دقیقه بعد، ستاره فرانسوی بارسا به این نتیجه رسید که دیگر قادر به ادامه حضور در میدان نیست. او به نیمکت اشاره کرد که باید تعویض شود. اینجا بود که ژاوی به پدری دستور داد به سرعت به کنار خط برود و آماده تعویض باشد. به این ترتیب تعویض اجباری بارسلونا انجام شد و پدری به جای دمبله وارد زمین شد. پدری صدمین بازی خود با پیراهن بارسلونا را انجام می‌دهد.

بارسلونا ؛ مصدومیت دمبله در دیدار برابر خیرونا

دمبله که در فصل‌های گذشته به دلیل مصدومیت‌های پیاپی با انتقادهایی از سوی هواداران بارسا مواجه بود، از زمانی که ژاوی سکان هدایت بلوگرانا را به دست گرفت، کمتر با مصدومیت جدی مواجه بود. حالا باید دید آیا مصدومیت این وینگر فرانسوی جدی است یا او به‌زودی به ترکیب تیم ژاوی برخواهد گشت.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *