بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بدشانسی بزرگ برای فوق ستاره تیم ملی فوتبال ایران + سند

نام علی قلی‌ زاده از فهرست شارلروا برای مسابقه خط خورد

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۸ بهمن ۱۴۰۱ | ۲۰:۲۸
علی قلی‌ زاده از لیست تیم شارلروا بلژیک خط خورد

نام علی قلی‌ زاده ملی‌ پوش ایرانی شارلروا برای دومین هفته پیاپی در فهرست مسابقه این تیم دیده نمی‌ شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علی قلی‌ زاده که بحث حضورش در لیگ برتر ایران به طور جدی مطرح بود و از سوی دیگر عنوان می‌شد به شدت موردتوجه فرهاد مجیدی و اتحاد کلباء قرار دارد، بخاطر درخواست بالای مبلغ رضایت‌نامه از سوی باشگاه شارلروا در این تیم بلژیکی ماندگار شد، ولی همچنان فرصت بازی پیدا نمی‌کند.

این ملی‌پوش ایرانی که در جام جهانی ۲۰۲۲ یکی از مهره‌های ثابت کارلوس کی‌روش بود، در سه هفته اخیر ژوپیر لیگ بلژیک شرایط عجیبی پیدا کرده و پس از اینکه در یک مسابقه فقط ۴۵ دقیقه در زمین بود و در شروع نیمه دوم تعویض شد، در یک بازی به‌عنوان یار جانشین به زمین رفت و در یک دیدار هم در لیست قرار نگرفت.

علی قلی‌ زاده که گفته می‌شود عملکردش در دیدارهای اخیرشان مورد انتقاد فلیس مازو، سرمربی شارلروا بوده، به همین دلیل در مسابقه هفته گذشته برابر کلوب بروژ در فهرست قرار نگرفت که دوری او از لیست بازی‌ها امشب هم برابر رویال یونیون ادامه خواهد داشت.

تیم فوتبال شارلروا از ساعت ۲۳:۱۵ امشب در ورزشگاه دو پایس به مصاف تیم رده دومی رویال یونیون خواهد رفت که علی‌رغم حضور امیرحسین حسین‌زاده در فهرست ابتدایی، نام علی قلی‌زاده دوباره در بلک‌لیست قرار گرفته و در این جمع دیده نمی‌شود.

علی قلی‌ زاده از لیست تیم شارلروا بلژیک خط خورد

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *