بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تفاوت بزرگ بنزما با کاپیتان‌های بارسا و اتلتیکو (عکس)

احترام جالب کریم بنزما به لوگوی باشگاه های بارسلونا و اتلتیکو مادرید در مراسم شروع بازی

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۸ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۶:۴۰
کریم بنزما

کریم بنزما قبل از شروع فینال سوپرجام و دربی مادرید، رفتاری متفاوت نسبت به سرخیو بوسکتس و کوکه، کاپیتان‌های بارسا و اتلتیکو، نشان داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کریم بنزما قبل از شروع ال‌کلاسیکوی فینال سوپرجام اسپانیا و نیز دربی پنجشنبه شب مادرید، رفتاری متفاوت نسبت به سرخیو بوسکتس و کوکه، کاپیتان‌های بارسا و اتلتیکو، نشان داد.

به گزارش پارس فوتبال، رئال مادرید پنجشنبه شب در برنابئو و در یک چهارم نهایی کوپا دل ری موفق شد اتلتیکو مادرید را 3-1 پس از 120 دقیقه تلاش شکست دهد. دیداری که حواشی داوری بسیاری هم داشت. اما تصویری از کریم بنزما و کوکه قبل از شروع بازی بازتاب‌های زیادی داشت.

بنزما پرچم یادبود اتلتیکو را که از کوکه گرفته بود، مقابل دوربین عکاسان گرفت؛ ولی کوکه ترجیح داد پرچم یادبود رئال را پشت خود مخفی کند. همین اتفاق در ال‌کلاسیکوی فینال سوپرجام اسپانیا نیز رخ داد و سرخیو بوسکتس ترجیح داد پرچم رئال را مخفی کند ولی بنزما پرچم بارسلونا را مقابل خود و رو به عکاسان گرفت.

کریم بنزما

حرکتی که با واکنش مثبت و تشویق فوتبال‌دوستان روبرو شده است. البته کریم همیشه چنین رفتاری را از خود نشان نداده است. برای مثال در ال‌کلاسیکوی نیمه نهایی سوپرجام فصل گذشته و چنانچه در تصویر مشخص است، بنزما نیز پرچم بارسا را پشت خود مخفی کرده است:

کریم بنزما

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *