بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مهارت های ناب این برزیلی شگفت انگیز رئال مادرید + فیلم

گل ها و مهارت های برتر رودریگو در رئال مادرید

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۸ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۶:۰۱


گل ها و مهارت های برتر رودریگو در رئال مادرید را مشاهده نمایید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در این کلیپ برای شما گل ها و مهارت های برتر رودریگو ستاره برزیلی باشگاه فوتبال رئال مادرید اسپانیا در رقابت های مختلف را آماده کرده ایم.


رودریگو سیلوا د گوئس (زادهٔ ۹ ژانویه ۲۰۰۱) که با نام رودریگو هم شناخته می‌شود، بازیکن حرفه‌ای فوتبال اهل برزیل است که در پست وینگر برای باشگاه رئال مادرید در لا لیگا و در تیم ملی برزیل بازی می‌کند.

رودریگو که در اواسکو، سائوپائولو متولد شد، در سال ۲۰۱۱ در سن ده سالگی به مجموعه جوانان جوان سانتوس پیوست و در ابتدا به تیم فوتسال واگذار شد.

در مارس ۲۰۱۷، با حضور اول تیم‌های مجرب در پرو برای بازی کوپا لیبرتادورس مقابل اسپورتینگ کریستال، وی توسط سرمربی دوریوال جونیور به تیم اول دعوت شد تا تمرینات کامل را انجام دهد.

در ۲۱ ژوئیه ۲۰۱۷، رودریگو پس از توافق برای یک قرارداد ۵ ساله، اولین قرارداد حرفه ای خود را امضا کرد. در اول نوامبر، وی توسط مربی موقت الانو به تیم اصلی معرفی شد.[

رودریگو اولین بازی خود در سری آ را در تاریخ ۴ نوامبر ۲۰۱۷ آغاز کرد و به عنوان جایگزین دیرهنگام برای برونو هنریکه در خانه مقابل اتلتیکو مینیرو به میدان رفت.

در ۲۵ ژانویه سال بعد، او اولین گل خود را در یک پیروزی در دقایق پایانی با نتیجه ۲ بر صفر در کمپوناتو پائولیستا مقابل پونته پرتا به ثمر رساند.

رودریگو اولین بازی خود در کوپا لیبرتادورس را در تاریخ ۱ مارس ۲۰۱۸ انجام داد و به جای ادواردو ساشا را با نتیجه ۲ بر صفر مقابل رئال گارسیلاسو به میدان آمد. او که ۱۷ سال و ۵۰ روز داشت، جوانترین بازیکن سانتوس شد که در این رقابت‌ها حضور یافت.

پانزده روز بعد، او اولین گل خود را در این مسابقات به ثمر رساند و گل دوم خود را با تلاش فردی در یک پیروزی ۳–۱ مقابل ناسیونال در ورزشگاه پاکائمبو به ثمر رساند.

در سن ۱۷ سال و دو ماه و شش روز، او جوانترین برزیلی شد که در این رقابت‌ها گلزنی کرد. رودریگو در ۱۴ آوریل ۲۰۱۸ اولین گل خود را در سری آ برزیل به ثمر رساند و در دیدار ۲–۰ خانگی مقابل سئارا، آخرین گل را به ثمر رساند.

در ۳ ژوئن، او هت تریک کرد و همچنین پاس گل آخرین گل تیمش را به گابریل را در پیروزی ۵–۲ خانگی ویتوریا به او داد. در ۲۶ ژوئیه ۲۰۱۸، رودریگو شماره پیراهن خود را از ۴۳ به ۹ تغییر داد (شماره ای که او قبلاً در طول لیبرتادورس می‌پوشید). برای سال ۲۰۱۹، او دوباره شماره اش را تغییر داد و به پیراهن ۱۱ رسید که قبلاً توسط پدیده این تیم نیمار پوشیده شده بود.

رئال مادرید
در ۱۵ ژوئن ۲۰۱۸، رئال مادرید برای انتقال رودریگو با سانتوس به توافق رسید. این بازیکن در ژوئن ۲۰۱۹ به لوس بلانکوس پیوست و قراردادی تا سال ۲۰۲۵ امضا کرد. هزینه این انتقال ۴۵ میلیون یورو بود و سانتوس ۴۰ میلیون یورو دریافت کرد زیرا این باشگاه ۸۰٪ از حقوق وی را با بقیه متعلق به کارگزاران رودریگو در اختیار داشت.

 


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *